השמחה לאיד תחכה, בינתיים

לצערה של מירי רגב, נבחרת ארגנטינה ומסי לא נענשו על ביטול הביקור בישראל ועל אף ביצועים חלשים עלו לשמינית הגמר של המונדיאל

אני לא חושב שמסי יהיה במונדיאל הרבה זמן כי אין לו עם מי לשחק, הנבחרת שלו חלשה מאוד והוא יתקשה לסחוב אותה לבדו. אבל אולי, עם סיוע של שרת התרבות שלנו, הוא יצליח - אולי...נקווה.

הכדור הוא באמת עגול, מירי

מסתבר שמירי רגב צדקה (לשם שינוי). הכדור הוא באמת עגול, צהלה כשנראה היה שארגנטינה תודח מהמונדיאל לפני שלב הנוק-אאוט. כלומר, אתה מסי ביטלת את ביקורך בארץ בכלל, ובירושלים בפרט - אז הנה בא העונש. כמובן, שמבחינת מירי הבעיה לא הייתה הביקור בארץ, אלא העובדה שהביטול הלבין את פניה, לאחר שתכננה כבר את התצלום המשותף עם הגדול מכולם בכדורגל; לאחר שהבטיחה לציבור אוהדיה להביא את המשחק לירושלים הקדושה. לאחר שהבטחה זו יצרה כדור שלג שקבר תחתיו את הביקור.

נס גדול קרה למסי

מירי לא תשכח למסי את ההשפלה שהוכפלה כאשר ארגנטינה בכל זאת עלתה לשמינית הגמר. למרות שלא הגיע לארץ הקודש, למרות שלא שם פתק בכותל, ובעיקר למרות שלא הצטלם עם מירי שלנו. איך זה קרה? - מכיוון שהכדור הוא באמת עגול ומכיוון שכאשר מדובר בכדור כדורגל, אין כמו מסי היודע לשלוט בו ולכוון אותו למטרותיו. כי הוא ענק, ובנס הוא ניצל מפגישה מביכה עם השרה הישראלית הוולגרית והקופצת בראש. ואנחנו ניצלנו מהבושה שרגב ממיטה עלינו בכל פעם שהיא מופיעה עם המופע של שרת תרבות ללא תרבות. נס גדול קרה למסי שנמלט ממירי הנדבקת.

משחק תהפוכות

אני צופה הרבה בכדורגל, בוודאי במונדיאל. רק לעתים רחוקות נתקלים במשחק כה מותח ורב תהפוכות כמו ארגנטינה נגד ניגריה. ואל תחשבו שניגריה היא קוטלת קנים. זו קבוצה מצוינת עם שחקנים מוכשרים וזריזים, אתלטיים ומהירים. הם יודעים כדורגל מהו. ניצחון שלהם על ארגנטינה היה אולי מתקבל אצל רבים כאכזבה, אבל בשום אופן לא הפתעה. אולי הניגרים היו אפילו ראויים לניצחון, כי בקטעים רבים במשחק הם עלו על היריבה. מכל מקום, ניצחון עליהם הוא הישג.

כמו חתונה בלי תזמורת

הניצחון היה לא רק של ארגנטינה ומסי, אלא גם של הטורניר כולו. מונדיאל בלי מסי זה כמו חתונה בלי תזמורת. גם היריבים של ארגנטינה וברצלונה מסירים את הכובע בפני הכדורגלן הגדול בכל הזמנים. לצפות בו זו לא רק הנאה אלא ממש חוויה. לכן טוב לכולם שהוא ממשיך. אם כי, אודה ואבוש, אני לא חושב שהוא יהיה במונדיאל הרבה זמן, כי אין לו עם מי לשחק. הנבחרת שלו חלשה מאוד. ואפילו מסי יתקשה לסחוב לבדו את ארגנטינה הכבדה והמסורבלת אל הגמר.