גולדמן זאקס מעלה את מחיר היעד למניית טבע ב-3 דולר

תוכנית ההתייעלות של טבע מניבה פירות העלאת מחיר המנייה וצפי לתחזית העלאה נוספת • "מחברה מגיבה וחסרת כיוון - לחברה שמונהגת ע"י הנהלה שמתמקדת בפעולה עם דרך מהירה וברורה לכיוון התאוששות"

בעקבות ביקור במטה טבע בישראל, גולדמן זאקס מעלה את מחיר היעד למניית טבע   ב-3 דולר. מחיר היעד החדש משקף פרמיה של 16.7% על מחיר המניה הנוכחי בבורסת ניו יורק, אחרי שמניית טבע טיפסה ב-115% מהשפל של חודש נובמבר. האנליסטית ג'יימי רובין מגולדמן זאקס ממשיכה להמליץ על מניית טבע בהמלצת "קנייה", כפי שעשתה מאז דצמבר האחרון.

"בשבוע שעבר ביקרנו בטבע בישראל ונפגשנו עם המנכ"ל קאר שולץ, מנהל הכספים מייק מקללן, סגן הנשיא באמריקה ברנדן או'גריידי וסגן הנשיא לתפעול, קרלו דה-נוטריסטפני", כותבת האנליסטית. "לפני כשנה, ביקרנו בישראל ונפגשנו עם ההנהלה הזמנית של טבע, ואנחנו מדגישים את השינוי המוחלט, מחברה מגיבה וחסרת כיוון, לחברה שמונהגת על-ידי הנהלה שמתמקדת בפעולה עם דרך מהירה וברורה לכיוון התאוששות", היא מוסיפה.

רובין מתייחסת לתוכנית ההתייעלות של טבע וכותבת כי "זה עדיין שלב מוקדם בהתייעלות, אך הביטחון שלנו בסיפור הורדת המינוף והדרך הברורה יותר ויותר לכיוון צמיחה (החל משנת 2020) משאיר אותנו בהמלצת 'קנייה', כאשר רוב האנליסטים sell-side מחזיקים בהמלצות 'מכירה' או 'נייטרלי'".

בעקבות הביקור בטבע האנליסטית מעריכה שצפויה העלאת תחזיות נוספת בחברה, כשהקופקסון נותר "עמיד" למרות התחרות הגנרית ובשוק הגנרי בארה"ב ישנה התייצבות, וכן משום שהתחזית שניתנה ברבעון הראשון הניחה גם תחרות גנרית למוצר ProAir השנה, דבר שלא צפוי לקרות. לכך היא מוסיפה אפסייד אפשרי במכירות התרופה המקורית Austedo ובתרופה למיגרנה, שטבע מאמינה שתוכל להשיק עוד השנה. כל אלה להערכת האנליסטית יכולים להוביל לאפסייד משמעותי ב-EBITDA ובתזרים המזומנים ולהחזר מהיר יותר של החוב.