אמיר לוי ברשימת המועמדים הסופית במירוץ לתפקיד מנכ"ל בזק

הדירקטוריון צפוי להתכנס מחר ולדון בבחירת המנכ"ל החדש • עפ"י הערכות, הדירקטוריון עשוי להתכנס ביום רביעי כדי לקבל את ההחלטה הסופית • לוי הגיע לשלב הסופי ביחד עם דודו מזרחי, קובי פז ומוטי אלמליח • רן גוראון בדרך לתפקיד מנכ"ל חברת השירותים של בזק

דירקטוריון בזק  צפוי להתכנס מחר (א') ולדון בבחירת מנכ"ל החברה החדש שיחליף את סטלה הנדלר. בין המועמדים המפתיעים שהגיעו לקו הגמר ביחד עם המועמדים, שעליהם דווח לראשונה ב"גלובס", ניתן למנות את אמיר לוי, הממונה על אגף התקציבים לשעבר.

לוי הגיע לשלב הסופי של ועדת האיתור ביחד עם דודו מזרחי, משנה למנכ"ל תנובה, קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית, ומוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי. רן גוראון, מנכ"ל חברת פלאפון, צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל חברת השירותים של בזק לכשתתקבל ההחלטה הסופית על כך ואשר תכלול את החברות בזק בינלאומי, יס ופלאפון. החלטה על הקמת חברת השירותים טרם התקבלה, אך זו מגמה שמסתמנת כאשר ישנם הרבה מאד בעיות בדרך ולא ברור האם המהלך ייערך בשלב אחד או שבשלב הראשון ימוזגו בזק בינלאומי ו-yes, ואחר-כך יקודם המיזוג של שתי החברות עם פלאפון. על-פי הערכות, לא מן הנמנע גם כי דירקטוריון בזק ידון מחר בשורת המועמדים וביום רביעי יתקיים דיון נוסף על הבחירה הסופית של המנכ"ל.

דודו מזרחי / צילום: איל יצהר
 דודו מזרחי / צילום: איל יצהר

בסוף השבוע העריכו גורמים בבזק כי לדירקטוריון יובאו שני מועמדים - מזרחי ולוי, ששוהה בחו"ל ונפוצו הערכות, שהוא אף יגיע לארץ כדי להופיע בפני הדירקטוריון. לוי נמצא בלימודים בבוסטון.