עלות ההשקעה בקמפיין המונדיאל של בזק: 1.5 מיליון שקל

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר השבוע בשיעור הגבוה בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

קמפיין בזק / צילום:מסך
קמפיין בזק / צילום:מסך

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ממשיך גם השבוע להיות מגרש המשחקים של שתי פרסומות: בזק ו-yes.

הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר עם שיעור הזכירות הגבוהים בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.8%. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא גם המושקעת ביותר מבחינה כספית: לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בקמפיין עומדת השבוע על כ-1.5 מיליון שקל - סכום גבוה משמעותית מהוצאה ממוצעת רגילה.

הפרסומת ל-yes, באמצעות מקאן תל-אביב, היא האהובה ביותר. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 641 - גבוה ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (602). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.5 מיליון שקל, והוא גבוה ביחס לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (23.4 מיליון שקל). 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות