קרה לכם? תלונות על בעיות בעדכון האחרון של ווינדוס 10

יותר מחצי מהמשתמשים שהשיבו על סקר אמרו כי חוו בעיות לאחר שעדכנו את ווינדוס 10 • הבעיות הנפוצות ביותר: תוכנות שלא עבדו כראוי או בכלל, בעיות חומרה, חשבונות מייל שלא מסתנכרנים, קבצים שנמחקו ועוד

ווינדוס 10/ צילום:שאטרסטוק
ווינדוס 10/ צילום:שאטרסטוק

מעל חצי מהמשתמשים שענו על סקר של ארגון הצרכנות "Which?" אמרו כי חוו בעיות לאחר ששדרגו את ווינדוס 10 עם העדכון האחרון. הארגון אמר כי הסקר העלה כי "משתמשים עדיין חווים בעיות רבות, מעניינים מינוריים ועד לכאלה שגרמו לצורך בתיקונים יקרים למחשב".

על הסקר ענו 1,100 משתתפים, והבעיות הנפוצות ביותר שעלו בו היו בעיות של תוכנות שלא עבדו כראוי או לא עבדו כלל, עליהם דיווחו 21% מהמשיבים. 16% מהמשיבים דיווחו על בעיות חומרה, כמו מדפסות ורמקולים שהפסיקו לעבוד כתוצאה מהעדכון של מערכת ההפעלה.

הארגון דיווח כי חלק מהמשיבים גם חוו בעיה בחשבונות המייל שכבר לא הסתנכרנו כראוי, האטה במהירות הפעולה של המחשב ואף קבצים שנמחקו כתוצאה מהורדת העדכון.

הארגון גם דיווח כי מערכת ההפעלה ווינדוס 10 הייתה זו שגררה הכי הרבה שאלות לדסק התמיכה של הארגון בשלושת השנים האחרונות - יותר מכל שאר מערכות ההפעלה למחשב ולמובייל ביחד.

מיקרוסופט מסרה לוויץ' כי "ווינדוס 10 זוכה לחוות הדעת הטובות ביותר בקרב צרכנים ולמספר הנמוך ביותר של פניות לתמיכה הטכנית שלנו לעומת כל גרסה אחרת של ווינדוס. ווינדוס 10 היא הגרסה הבטוחה והמאובטחת ביותר של ווינדוס, ואנו מעודדים את כל לקוחותינו להוריד את העדכונים החדשים ביותר לווינדוס".