מכרזי מחיר למשתכן בתל-אביב ובבאר יעקב טרם פורסמו

בדיקה באתר רמ"י מעלה כי שני המכרזים הבולטים בתל-אביב וביפו, שעתידים להיסגר ביולי, אינם כוללים עדיין חוברת מכרז • הדבר נכון גם לגבי מכרז ענק נוסף של מחיר למשתכן בבאר יעקב

פרוייקט מחיר למשתכן / צילום: איל יצהר
פרוייקט מחיר למשתכן / צילום: איל יצהר

זכאי מחיר למשתכן ממתינים כבר חודשים ארוכים למכרז מחיר למשתכן בתל-אביב, כמו גם למכרז ענק בבאר יעקב, אבל גם היום (ב') טרם פורסמה חוברת למכרזים.

נזכיר כי פרסום מודעה באתר רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) אודות מכרזים צפויים לא מהווה פרסום המכרז בפועל. כדי שקבלנים ויזמים יוכלו לבחון המכרז, וכשתגיע העת גם להגיש אליו הצעות קונקרטיות, הם צריכים לבחון את פרטיו המופיעים בחוברת המכרז עצמה שמחייבת גם את המדינה.

בדיקה באתר רשות מקרקעי ישראל מעלה כי שני המכרזים הבולטים בתל-אביב, מכרז אחד לבניית 74 יחידות דיור בקריית שלום בעיר שצפוי להיסגר בתחילת יולי, ומכרז נוסף לבניית 1,279 יחידות דיור (מכבי יפו) בעיר שעתיד להיסגר בסוף יולי, אינם כוללים עדיין חוברת מכרז.

לגבי המכרז הראשון אגב נכתב באתר רמ"י כי החוברת תתפרסם ב-4 ליוני אך היא כאמור טרם פורסמה. הדבר נכון גם לגבי מכרז ענק נוסף של מחיר למשתכן בבאר יעקב, לבניית 2,000 יחידות דיור, שצפוי להיסגר בתחילת החודש הבא. גם במקרה הזה חוברת המכרז הייתה אמורה להתפרסם כבר לפני שבוע אולם גם היא טרם פורסמה נכון להיום.