קניתם אפל ווטש מזהב ב-17 אלף דולר? הוא כבר לא רלוונטי

השעון החכם המוזהב שאפל הוציאה לפני שנתיים היה המוצר היקר ביותר שהחברה ייצרה אי פעם ושווק בהתאם כמכשיר שיחזיק שנים • כעת מסתבר שהשעונים היוקרתיים לא תומכים בעדכון התוכנה האחרון של אפל או בכל גרסה אחרת שתצא בעתיד

השעון המוזהב של אפל, שאנשים קנו רק לפני שנתיים תמורת מעל עשרת אלפים דולר, יפעל בקרוב רק עם תוכנות מיושנות של אפל. עדכון התוכנה למערכת ההפעלה לשעון החכם אפל ווטש, watchOS 5 עליו אפל הכריזה בכנס המפתחים שלה השבוע לא מתאים להתקנה בדגמים המקוריים של אפל ווטש, ביניהם המהדורה המיוחדת מזהב.

השעונים המוזהבים היו המוצר היקר ביותר שאפל אי פעם ייצרה עבור השוק הצרכני. ענקית הטכנולוגיה שיווקה אותם בהתאם, כמוצר שיכול להחזיק מעמד ולשמש את הקונה במשך שנים ארוכות. למרות אותם פרסומים, כעת מתברר שהשעונים לא תומכים בגרסה האחרונה של התוכנה של אפל, או בגרסאות שייצאו בעתיד, ובכך למעשה הופכים למיושנים ולא רלוונטיים.

לא ידוע כמה יחידות של השעונים המוזהבים נמכרו, אך ידוע כי מספר דמויות מפורסמות כמו ביונסה רכשו אותו ואף קיבלו רצועה מוזהבת בהתאמה אישית.

אפל ווטש עבר שינויים רבים מאז שהושק לראשונה. בגרסה הראשונה של המוצר, רוב הפעילות נעשתה באמצעות אפליקציות באייפון, ואפל העבירה באופן הדרגתי רבות מהן לשעון עצמו.