בארה"ב רוצים לפתח אפליקציות ויראליות של הימורי ספורט

ב"בלומברג" מדווחים כי מספר סטארט-אפים אמריקאים מנסים לנצל את פסיקת בית המשפט העליון החדשה • חברות שונות מפתחות אפליקציות ויראליות על מנת למשוך מהמרים חדשים לתעשייה

אפליקציית הימורי ספורט / שאטרסטוק
אפליקציית הימורי ספורט / שאטרסטוק

האם בקרוב הימורי ספורט יהפכו לתופעה ויראלית בארה"ב, ואנשים יכנסו לאפליקציה כדי להמר על תוצאות משחקים כך סתם באמצע היום, באותו אופן בו הם בודקים את הטוויטר? מספר סטארט-אפים מנסים להביא בדיוק לזה, ולנצל את המומנטום לאחר שבית המשפט העליון בארה"ב הפך את הימורי הספורט לחוקיים. ב"בלומברג" מתואר כי הסטארט-אפים השונים רוצים לפתח אפליקציות ויראליות, ובכך למשוך הרבה מהמרים חדשים לתעשייה.

אחד הסטארט-אפים האלה הוא Readyfire, שמעוניין לפתח משחקי הימורים שנועדו לפנות ספיציפית לאנשים שלא סביר שיגיעו לקזינו או לסוכן הימורים שכונתי. כך הסטארט-אפ מקווה להרחיב את קהל המהמרים ולהרוויח מהמצב החדש גם דרך משתמשים שאינם המהמרים הקלאסיים.

חברה נוספת שכבר מנסה לבנות קהל שהיא מקווה למשוך להימורי ספורט היא WinView. בחברה משקיעים בין היתר Graham Holdings בעלי הוושינגטון פוסט לשעבר, ערוץ הטלוויזיה דיסקברי וחברת Monumental Sports & Entertainment שבבעלותה מספר נבחרות ספורט. החברה מציע היום משחק שמבקש מאנשים לחזות מה יקרה במשחק ספורט מסוים, אך באופן בו המשחק שנחשב לכזה המבוסס על מיומנות, ולא לסוג של הימורים.

פריחתן של אפליקציות הימורי ספורט תלויה בגורמים רבים. בין היתר היא תלויה בסטנדרטים שכל מדינה תחיל לגבי הימורים, פרמטר שקשה לחזות בשלב כל כך ראשוני של השינוי בתחום בארה"ב. אך ייתכן שדווקא המצב המעורפל הנוכחי מיטיב עם סטארט-אפים, שיכולים להתנסות ולקחת סיכונים באופן שחברות גדולות יתקשו לפעול בו.