סגנית עורך "ידיעות", הדס להב, הודיעה על עזיבה

לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים בקבוצת "ידיעות אחרונות", כשב-4 השנים האחרונות שימשה כסגניתו של רון ירון, הודיעה לאחרונה להב על סיום תפקידה • "לא קל לעזוב מקום שהיה כמו בית, אך עכשיו הגיע זמני לעבור לאתגר הבא"

הדס להב / צילום: קרן גנור
הדס להב / צילום: קרן גנור

לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים בקבוצת "ידיעות אחרונות", הודיעה לאחרונה הדס להב, סגנית העורך, על סיום דרכה בעיתון ובקבוצת "ידיעות" - כך נודע ל"גלובס". להב שימשה סגניתו של העורך הראשי, רון ירון, מאז 2014, ועוד לפני כן הייתה המשנה לעורך ynet וראש מערכת החדשות של "ידיעות אחרונות".

להב מסיימת בכך יותר מ-15 שנים בתקשורת, כ-10 מתוכן בתפקידים בכירים, כשבתפקידה האחרון שימשה כאמור סגניתו של העורך הראשי - אחד התפקידים הבכירים שממלאת כיום אישה בתחום התקשורת בישראל. ככל הידוע, היא הודיעה על עזיבתה כבר לפני זמן מה, אך בינתיים היא תישאר בעיתון כדי לבצע "העברת מקל" מסודרת.

להב מסרה היום (ד'): "החלטתי לעזוב אחרי התלבטויות רבות. לא קל לעזוב מקום שהיה כמו בית, שאיפשר לי לצמוח, להתבטא ולהשפיע. עכשיו הגיע זמני לעבור לאתגר הבא, לצמוח ולהשפיע במקומות אחרים. אתגעגע לכל האנשים שעבדתי איתם, אבל אני יודעת שהספינה נמצאת בידיים טובות. לאורך השנים עבדתי עם הרבה עורכים ומנהלים שלמדתי מהם רבות, ומעל כולם רון ירון, עורך 'ידיעות אחרונות', איש מקצוע נדיר וחבר טוב, שאיתו אני עובדת מהיום שבו הגעתי לדסק החדשות כעורכת זוטרה".