טדי שגיא רכש כ-80 כרטיסים להופעה של עומר אדם בסמי עופר

וגם: מי הגיע אל חנוכת הדופלקס של יזם הנדל"ן יוסי אברהמי במגדלי נאמן בת"א?

טדי שגיא רכש כ-80 כרטיסים להופעה של עומר אדם בסמי עופר; מי הגיע למתחם ה-VIP גולד?

רק לפני כשבועיים סיפרנו לכם כאן על הביקוש הרב לו זוכה כוכב הפופ הים-תיכוני עומר אדם, והנה אנו מקבלים אישור נוסף לפופולריות שלו בצמרת העסקית. אם התקשיתם למצוא כרטיסים להופעתו המדוברת של אדם שהתקיימה ביום חמישי האחרון באצטדיון סמי עופר בחיפה, אולי זה משום שאיש העסקים ויזם ההייטק טדי שגיא רכש 80 כרטיסים.

שגיא הזמין להופעה את חבריו, בני משפחתו ומנהלים בכירים בקבוצת שגיא. בסך-הכול הוא רכש כ-80 כרטיסים במתחם ה-VIP גולד (עלות כרטיס במתחם עומדת על 500 שקל) של האצטדיון.

נצפו מפזזים: איש העסקים עופר נמרודי; ברק רוזן, מבעלי חברת הנדל"ן ישראל קנדה; אלעד אלון, מנכ"ל מתחם חללי העבודה LABS ישראל; מור וייזר, מנכ"ל ענקית משחקי ההימורים פלייטק; גדי רייכמן, מנכ"ל אולטרייד; וכמובן זוגתו של שגיא, יעל נזרי, ובני משפחתו.

נזכיר כי השבוע יחגגו מקרוב בהופעתו של אדם, עובדי, אורחי ומקורבי פירמת עורכי הדין פישר בכר חן, המציינים 60 שנה להיווסדה של הפירמה. גם הם, כמו חברת אל-על למשל, בחרו באדם לעמוד בשיאו של אירוע החברה.


עומר אדם / צילום: יוסי זליגר
 עומר אדם / צילום: יוסי זליגר

רשת W לא תפתח מלון ביפו

מחשבים מסלול מחדש: מלון W, שאמור להיפתח על חורבות מבנה בית החולים הצרפתי ביפו, לא ייפתח, ובמקומו ייפתח מלון Luxury Collection, שגם הוא משתייך לקבוצת Starwood הבינלאומית. שם המלון צפוי להיות לפיכך "Jaffa, a Luxury Collection Hotel, Tel Aviv".

עבור האורחים המשמעות תבוא לידי ביטוי לא רק בעובדה שלא מדובר במותג המוכר והטרנדי, אלא גם במחיר: מדובר במותג הממוצב כיקר ו"כבד" יותר מ-W.

סטארווד מנהלת 11 מותגים של בתי מלון, בהם מריוט, ריץ קרלטון, רנסנס, מרידיאן, שרתון בולגארי ועוד.

המלון הזה יצטרף למלון סטאי שנפתח לאחרונה בכיכר השעון, בבעלות האחים נקש. מועד הפתיחה שנדחה כמה פעמים צפוי להיות בקיץ הקרוב.

מדובר במבנה שעבר הליך של שימור ושחזור מחמיר למבנה בית החולים הצרפתי שהוקם ב-1875. המבנה שנבנה ותוכן בידי בעלי מלאכה צרפתיים עבר כמה גלגולים: ב-1969 נסגר בית החולים, והמבנה הושכר למדינה ושימש כמוסד לפגועי נפש. ב-1997 נמכר ליזם סיימון אליאס שמכר אותו בשנת 2006 לחברת השקעות הנדל"ן האמריקאית RFR Holdings, שנמצאת בבעלות המיליארדר היהודי-אמריקאי אייבי רוזן. RFR חברה לרשת העולמית מריוט בכדי לפתוח את המלון תחת המותג W תוך יעד מוצהר להפוך את המבנה למלון יוקרתי.

הקומפלקס הממוקם בפינת הרחובות יפת ולואי פסטר כולל 121 חדרי מלון בגדלים שונים (מרביתם בשטח של 33 מ"ר), כ-32 דירות בשטח ממוצע של 66 מ"ר ופנטהאוז רחב-ידיים.

W היא רשת מלונות יוקרתית הפונה לקהל צעיר ועכשווי יותר, ולכן יזמי הפרויקט חשקו לאמץ מיתוג זה, אך נראה כי כעת הם יאלצו לוותר על החלום. תחת המותג W פועלים כ-50 בתי מלון ב-25 מדינות, בין המפורסם שבהם הוא ה-W בניו-יורק, W איסטנבול ו-W ברצלונה.

המותג Luxury Collection הוא כבד יותר וצעיר פחות ברוחו ומונה 123 בתי מלון ברחבי העולם, 47 מתוכם באירופה, 34 באסיה ו-7 במזרח התיכון, בין היתר בעקבה, בברומנה (לבנון) ועוד.

כיאה למותג יוקרתי יותר, המחירים מדברים בשפה אחרת לגמרי: בניו-יורק המחיר ללילה במלון Chatwal המשתייך למותג Luxury Collection הוא כ-600 דולר (בחודש יוני), לעומת 350-300 דולר ללילה במלון W בעיר.

גם ביפו יש להניח שהמחירון יותאם לשינוי המיתוגי. לשם המחשה, המחיר ללילה במלון סטאי המתחרה מתחיל בכ-3,000 שקל (כ-830 דולר) ללינה בחודש יוני, והוא מאמיר ליותר מ-15 אלף שקל לסוויטה הנשיאותית. מלון ג'פה במיתוג החדש כנראה עוקב בדריכות אחרי המחירון הזה, מתוך הנחה שהשמיים - או הביקוש הגואה למלונות יוקרה בתל-אביב והסביבה - הם הגבול.

מלון W ניו יורק / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
 מלון W ניו יורק / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לא סתם צעצוע

אל חנוכת הדופלקס של יזם הנדל"ן יוסי אברהמי במגדלי נאמן בתל-אביב, הגיעו בשבוע שעבר חברים ומקורבים. אברהמי ערך במקום שני אירועים נפרדים, כשהראשון הוגדר לחברים קרובים ומשפחה, והשני לאנשי ונשות עסקים מעולם הנדל"ן. למרות זאת, ניכר שהייתה זליגה מסוימת בין התחומים. אברהמי הוא שבנה את שלושת המגדלים האחרונים במתחם מגדלי נאמן, כאשר פנטהאוז במגדל עומד למכירה בכ-18 מיליון שקל.

דירתו של אברהמי, שרק לאחרונה הוא סיים לעצבה, ממוקמת בקומה ה-12 וה-13 במגדל, מתפרשת על-פני 500 מ"ר וכוללת חדר סאונה, האט-טאב במרפסת חדר השינה, קיר קקטוסים במרפסת וגג הכולל בריכה שלצידה שולחן קמין, מטבח חוץ ועמדת בר.

שיאו של האירוע נערך בבריכה, שם התקיים מופע ריקוד אמנותי לצלילי השיר "TOY" של נטע ברזילי.

באירוע הראשון סיפר אברהמי לאורחיו כי "כשזכינו לרכוש את הבניין, אמרו לי שהמחיר ששילמתי יקר. אייבי נאמן ז"ל (יזם מגדלי נאמן, ש"ד) נפגש אתי והרגיע אותי. שאלתי אותו מה הסיפור של הצבעים האלה? איך מסתדרים עם הצבעים של הבניין? אייבי הרגיע אותי ואמר לי לא לדאוג. אז עוד לא ידעתי באיזה קומה אני הולך לגור, אבל ידעתי שזה המקום שלי. היום אני יכול להגיד שתפסתי אחלה מקום מול הים".

נהנו מבריזה ים-תיכונית על המרפסת: השר וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי; פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה; האלוף במיל' יום טוב סמיה; עמוס ירון, מנכ"ל משרד הביטחון לשעבר; טניסאי העבר אנדי רם; יזמי הנדל"ן רינת ומוטי כוזהינוף; איש העסקים משה לוי; איש הנדל"ן רוני מאנה שהגיע עם בנו סער; יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של יוסי אברהמי; ואחרים. 

עמוס ירון ויוסי אברהמי / צילום: ששון משה
 עמוס ירון ויוסי אברהמי / צילום: ששון משה