ת"ש עד העמדה: כוורת משיקה אתר לשליחת חבילות לחיילים

כוורת, רשת חנויות הנוחות לחיילים של קרן יחד למען החייל, משיקה אתר קניות מקוון המאפשר לשלוח חבילות לבסיסים • מחיר המשלוח עומד על 10 שקלים, ללא הגבלת כמות וסכום הזמנה

חיילים / צילום: דובר צה"ל
חיילים / צילום: דובר צה"ל

החבילות לחיילים עוברות לזירה המקוונת: כוורת, רשת חנויות הנוחות לחיילים של קרן יחד למען החייל (לשעבר השק"ם ולאחר מכן שק"ל) משיקה אתר קניות מקוון. לרשת כ-300 נקודות מכירה בבסיסים הצבאיים ברחבי הארץ. האתר, Caveret.org יאפשר גם למשפחות החיילים להזמין מוצרים ולשגר אותם לחיילים הישר לבסיס בו הם משרתים (בשונה מהחנויות הפיזיות בהן רשאיות לרכוש חיילים בלבד).

כוורת מפעילה שלושה מרכזים לוגיסטיים והיא מבטיחה שהשירות המקוון יאפשר לשלוח חבילות גם לחיילים המשרתים במוצבים הקטנים ומרוחקים בהם אין נקודות מכירה.

האתר החדש מציע מגוון מוצרים בחלוקה לקטגוריות הכוללת ממתקים, מלוחים, מוצרי מכולת, משקאות, מוצרי קוסמטיקה (בישום) וטואלטיקה, ציוד נחוץ לחיילים, כולל כומתה ב-26 שקל ליחידה, רצועת נשק (12.5 שקל), שרוכים, תרסיס פלפל ועוד. עוד באתר מוצרי חשמל (כמו בלנדר או טוסטר), פריטים לסלולר ציוד לטיולים, נסיעות ועוד.

מחיר המשלוח עומד על 10 שקלים, ללא הגבלת כמות וסכום הזמנה. בכוורת מדגישים כי המחירים באתר ובחנויות הפיזיות זהים וכי הרכישה מיועדת רק עבור חיילים לאור העובדה ששילוח אפשרי רק לבסיסי צה"ל - החידוש באתר הוא שמעתה בני המשפחה או מכרים יכולים לרכוש עבור החיילים.

צביקה גולדנברג, מנכ"ל רשת כוורת, הדגיש כי במסגרת שיתופי פעולה עם חברות מסחריות יתאפשר להציע לחיילים מוצרים בהנחות מיוחדות (דוגמת כפכפי הוואיינס ב-5 שקלים) וכי ניתן יהיה גם לבצע שילוח של מארזים מיוחדים לציון אירועים חשובים כמו ימי הולדת, הצטיינות, קבלת דרגה וכד' .