הוט מובייל במבצע: 49 שקל ל-70 ג'יגה בארץ ו-2 ג'יגה בחו"ל

במסגרת המבצע, לקוח שטס לחו"ל ומנוי בחבילה לא יצטרך לרכוש חבילת חו"ל בנפרד ויקבל על כל נסיעה 2 ג'יגה גלישה • המבצע של הוט מובייל מגיע בניסיון להתמודד עם כניסתה של אקספון לשוק הסלולר

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

הוט מובייל מנסה להתמודד עם כניסתה של אקספון לשוק הסלולר ויוצאת במבצע חדש במטרה לייצר אחיזה ולגייס לקוחות דרך מחירי החבילות לחו"ל. החברה הודיעה היום (ד') על מבצע חדש לפיו תציע חבילה ב-49 שקל בחודש למשך שנה, הכוללת 70 ג'יגה גלישה בישראל ו-2 ג'יגה גלישה בחודש בחו"ל ביעדים נבחרים. כלומר, לקוח שטס לחו"ל ומנוי בחבילה, לא יצטרך לרכוש חבילת חו"ל בנפרד ויקבל על כל נסיעה 2 ג'יגה גלישה.

לדברי החברה, לקוחות המצטרפים לתוכנית זו יוכלו ליהנות מנפח הגלישה בחו"ל, ללא צורך בהתקשרות עם מוקד השירות בהפעלת החבילה. המחיר לדקת שיחה/SMS לישראל ודקה בינלאומית במסגרת התוכנית יהיה 89 אגורות.

היעדים הכלולים בחבילה מכסים למעלה מ-80% מהיעדים הפופולריים בקרב הישראלים: ארה"ב, מערב אירופה, תאילנד, טורקיה, יוון ועוד. יעדים נוספים יתווספו בהמשך (באופן אוטומטי, ללא צורך בעדכון החבילה מצד הלקוח).

לקוחות בתוכנית זו יוכלו ליהנות בנוסף מ-30% הנחה על חבילות בעלות נפחים ויעדים נוספים. כעבור שנה יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-69 שקל בחודש.

מהוט מובייל נמסר: "בהיותנו חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית ALTICE, החברה יכולה להציע פתרונות משתלמים באיכות הגבוהה ביותר לשימוש סלולרי בחו"ל, ואנו שמחים להציע הצעה חסרת תקדים ללקוחותינו הטסים בקיץ הקרוב".