נעילה מעורבת בוול סטריט על רקע האי-ודאות בשיחות סין-ארה"ב

מדד דאו ג'ונס ננעל ללא שינוי מהותי, וירידות נרשמו במדד S&P 500 ובנאסד"ק • הנשיא טראמפ אמר לעיתונאים כי הוא בספק אם המו"מ על הסכם סחר חדש יביא לתוצאות • אופקו צנחה בעקבות המלצה למבטח הממשלתי שלא לשפות את הבדיקה המובילה שלה

השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק
השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק

המסחר בניו-יורק התנהל היום (ו') במגמה מעורבת, כשברקע השיחות בין ארה"ב לסין על הסכם הסחר החדש. מדד דאו ג'ונס נסגר בטריטוריה החיובית ללא שינוי מהותי, ואילו הנאסד"ק ו-S&P 500 ירדו. 

 

המתיחות בין ארה"ב לסין מעיקה על סנטימנט המשקיעים, בעוד שתי המדינות ממשיכות את השיחות על הסכם הסחר. עליות בדאו ג'ונס נרשמו בין היתר במניות בואינג וקטרפילר.

שתי הכלכלות הגדולות בעולם החלו אתמול (ה') בסבב השני של השיחות, אך נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר לעיתונאים שהוא בספק אם המו"מ יישא פרי. 

מאוחר יותר צצו דיווחים שלפיהם סין תציע קיצוץ של 200 מיליארד דולר בעודף הסחר שלה מול ארה"ב. אולם הדיווחים הללו הוכחשו במהרה היום על-ידי דובר הממשל הסיני. 

היום לא פורסמו נתוני מאקרו משמעותיים שאמורים היו להשפיע על המסחר בשווקים.

איגרות החוב הממשלתיות ל-10 שנים ממשיכות לעמוד במרכז השיח בוול סטריט, לאחר שהתשואות עליהן התבססו סביב רמת ה-3.1%. מחיר הנפט המשיך להתחזק בשל החששות מפגיעה באספקה העולמית לאחר הכבדת הסנקציות של ארה"ב על איראן.

מניית אופקו צנחה היום בעקבות המלצה למבטח הממשלתי שלא לשפות את הבדיקה המובילה שלה.

טבע  המשיכה לרכז עניין לאחר שהשבוע נבלמה השקה של תרופה מתחרה ובשל אמירות בכירי החברה כי החברה נמצאת על קרקע יציבה.

פייסבוק  ריכזה עניין על רקע המאמצים של הרשת להחזיר את אמון הציבור לאחר פרשת קיימבריג' אנליטיקה.

מניות הפיננסים ריכזו עניין על רקע תוואי הריביות העולה שאמור לתמוך בתוצאות הכספיות של החברות בתחום. הדוחות הכספיים של המערכת ברבעון הראשון היו טובים ונראה כי המשקיעים מצפים להמשך העלייה ברווחיות.