החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל ששווה מיליארדים

החתונה המלכותית תכניס מיליארד פאונד לכלכלת בריטניה, והשוק בממלכה המאוחדת מוצף במזכרות של פעם בחיים • קונדומים, נקניקיות, פפיונים לכלבים, בגדי ים ואפילו שקיות הקאה: האנשים שיעשו הון מהמוצרים הקטנים שמקיפים את טירת ווינדזור שליד לונדון

מזכרות לכבוד החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל / צילום: רויטרס
מזכרות לכבוד החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל / צילום: רויטרס

היום ב-12:00 בצהריים (14:00 שעון ישראל) צפוי הנסיך הארי לשאת לאישה את בחירת ליבו מייגן מרקל מול כ-600 אורחים ומיליוני צופים ברחבי העולם כולו. על-פי הערכות, החתונה המלכותית צפויה לעלות כ-32 מיליון ליש"ט. עם זאת, לפי רויטרס, היא גם תתרום לכלכלה הבריטית לא פחות מ-1.43 מיליארד דולר, כש-50 מיליון ליש"ט מתוכם יגיעו ממכירת מזכרות.

הצטרפו לשידור החי: 

ההתרגשות מהחתונה, ביחד עם האפשרות לרווח קל, הפכו את הבריטים למקוריים במיוחד. אלה הן המזכרות המוזרות ביותר שיש לרשת להציע: 

תוף בונגו מלכותי 

אוהבי התיפוף ובית המלוכה הבריטי יכולים לרכוש את התוף החגיגי ב-51.99 ליש"ט. 

קונדומים ממותגים לנסיכים

סוכנות הידיעות AFP פרסמה את הקונדומים המיוחדים לקראת החתונה של חברת קראון ג'ולרי, שמתמחה באמצעי מניעה ממותגים. את הקונדומים ניתן לרכוש ב-10 ליש"ט ליחידה. בנוסף, הם מגיעים בקופסה מיוחדת שמנגנת את "God Save the Queen" ו-"Star Spangled Banner" עם פתיחתה. 

בגדי ים לנסיכות שבינינו

האתר הבריטי Bags of love מאפשר ללקוחותיו לעצב בגד ים עם פניהם המלכותיים של הזוג הצעיר, במחיר שמתחיל מ-28 ליש"ט. הרציניות שבכן יוכלו להרחיב את קולקציית בגדי הים עם פרצופיהם של הנסיך ויליאם ואשתו קייט מידלטון.

נקניקיה בריטית עם טוויסט אמריקאי

חברת הנקניקיים הבריטית HECK הוציאה מהדורה מיוחדת של נקניקיות לכבוד האיחוד הטרנס-אטלנטי של הזוג הצעיר. כך, כדי לסמל את מרקל האמריקאית הוסיפו לנקניקיה חרדל אמריקאי, ואילו לכבוד הנסיך האדמוני הוסיפו ג'ינג'ר. 

ההולכים על 4 גם הצטרפו לחגיגה

חנות החיות האינטרנטית Teddy Maximus מאפשרת לשתף גם את חיות המחמד בהתרגשות. לצד בנדנות שמעוטרות בשם החתן והכלה, תוכלו להלביש את כלבכם בעניבת פפיון חגיגית או לפנק אותו עם כרית ממותגת. 

כמובן שאי אפשר בלי סרוויסים

אוסף עצום של כלי אוכל מהודרים וחגיגיים עם תמונות הזוג הצעיר נפוצים ברחבי חנויות המזכרות בבריטניה. עכשיו מי שחפץ בכך יוכל לחגוג עם משפחת המלוכה מדי ארוחה. 

סרוויס של הנסיך הארי ומייגן מרקל / צילום: רויטרס
 סרוויס של הנסיך הארי ומייגן מרקל / צילום: רויטרס

דגני בוקר לארוחת מלכים

טירוף החתונה הצליח לחדור גם לשוק דגני הבוקר. התענוג יעלה לא פחות מ-40 ליש"ט, וכדאי למהר - יש רק 1,000 קופסאות כאלה בעולם. 

שקית הקאה לאלו שלא יכולים יותר

גם למי שמאס לחלוטין באירוע, יש פתרון. בתמורה ל-4 ליש"ט תוכלו להראות לנסיך ולנסיכה המיועדת מה אתם באמת חושבים על שגעת החתונה.