Quarterback השלימה גיוס Seed בהיקף 2.5 מיליון דולר

המערכת שהקים הסטארט-אפ הישראלי נישאת על הגל המתרחב של ענף ה-eSports שמעצים את חוויית המשחקים האלקטרוניים ומאפשר שיתופי-פעולה ואף הפקת רווחים ליוצרי התוכן

הסטארט-אפ הישראלי Quarterback הודיע היום (ג') על השלמת גיוס Seed בהיקף 2.5 מיליון דולר. את הגיוס מובילה קרן BITKRAFT Esports Ventures, והשתתפו בו גם Crest Capital, DeepSpace Ventures, UpWest Labs ואנג'לים פרטיים מלוס אנג'לס. בגיוסים קודמים השקיעו בחברה גם Fusion LA ומשפחת לגזיאל.

מייסדי החברה הם יונתן ויינברג, אלכס מזיאריק, יבגני וולוביץ ודרור כהן. הסכום שגויס ישמש להמשך הפיתוח של הפלטפורמה של קווטרבק ולהאצת הצמיחה של החברה.

המערכת שהקימה קווטרבק נישאת על הגל המתרחב של ענף ה-eSports שמעצים את חוויית המשחקים האלקטרוניים ומאפשר שיתופי-פעולה ואף הפקת רווחים ליוצרי התוכן. פלטפורמת ה- eSports של קווטרבק היא פלטפורמת האוהדים הראשונה, המאפשרת לשחקני הספורט וליוצרי התוכן לקיים אינטראקציה מתמדת עם קהל הצופים שלהם תוך כדי זמן משחק ולאחר שהסתיים. במסגרת הפלטפורמה שחקנים ויוצרי תוכן מאגדים את האוהדים שלהם ב"מועדוני מעריצים", אשר יכולים לתקשר ולהתחרות זה עם זה. בין היתר, המועדונים משתתפים בליגות תחרותיות אל מול מועדונים אחרים ברחבי העולם, מקיימים אתגרים יומיים נושאי פרסים ומציעים הטבות נוספות.

"עם עלייה מתמשכת בכמות הצופים והפופולריות הגואה של מובילי הדעה ויוצרי התוכן - סטרימרים ושחקנים מקצועיים בוחנים דרכים חדשות לעניין ולאתגר את הקהילות שלהם כדי לייצר הכנסות", אומר מנכ"ל החברה יונתן וינברג, "הפלטפורמה שלנו מאפשרת למובילי הדעה לייצר אינטראקציה עשירה עם האוהדים שלהם, גם כאשר הם במצב לא מקוון, זאת על-מנת לערב את קהילת האוהדים ולייצר אפיק הכנסות חדש".

הפלטפורמה של קווטרבק ממבקשת למשוך אליה את ה"משפיענים" של עולם המשחקים האלקטרוניים, שמחפשים דרכים לייצר הכנסה מהתוכן שהם יוצרים ומהכמות הגדולה של המעריצים העוקבים אחריהם. הטכנולוגיה של קווטרבק עוקבת באופן אוטומטי אחר פעילותם של מובילי הדעה ויוצרת בזמן אמת אתגרים עבור קהילת האוהדים שלהם. בנוסף הפלטפורמה מסייעת לשחקנים ויוצרי תוכן לנצל את זמן המשחק של האוהדים שלהם, ויוצרת אוטומטית ספריית מדיה של משחקים המבוססת על פעילויות המשחקים של כל אוהד. קווטרבק פועלת כשכבה מקבילה למשחק, ללא צורך באינטגרציה עם המשחק, והיא מאפשרת למעריצים לקיים אינטראקציה עם מובילי הדעה האהובים עליהם ללא הפרעה למשחק הרגיל.