מינויים בכירים בתע"א נדחים - עד שימונה לחברה מנכ"ל

לצד ההליכים לאיתור מנכ"ל חדש, החברה פתחה בהליכים לאיתור כמה בעלי תפקידים חדשים • בימים האחרונים התבשרו כמה מועמדים למשרות אלה כי המינויים אליהן מתעכבים, ואחד ההסברים להחלטה זו הוא שהמנכ"ל החדש יידרש לפעול לצד בעלי תפקידים אלה

הראל לוקר  / צילום: איל יצהר
הראל לוקר / צילום: איל יצהר

יו"ר התעשייה האווירית, הראל לוקר, הורה בימים האחרונים על עצירת ההליכים הקשורים למינויים של מספר בכירים בחברה וזאת - עד שימונה לה מנכ"ל חדש.

בקרוב יסיים יוסי וייס את כהונתו בתפקיד מנכ"ל החברה, וזאת עם הגיעו לגיל פרישה. בראשות הוועדה לבחירת המנכ"ל הבא עומד לוקר בעצמו ועל פי הערכות, היא תמנה את המנכ"ל הבא לקראת או במהלך חודש יוני.

לצד ההליכים לאיתור מנכ"ל חדש, החברה פתחה בהליכים לאיתור כמה בעלי תפקידים חדשים בחברה ובמרכזם סמנכ"ל חדש לענייני משאבי אנוש, במקום הסמנכ"לית הפורשת עירית קליפר אבני וסמנכ"ל שירכז את פעילות החברה בארה"ב.

בימים האחרונים התבשרו כמה מועמדים למשרות אלה כי המינויים אליהן מתעכבים - וזאת עד שימונה מנכ"ל. אחד ההסברים להחלטה זו הוא שהמנכ"ל החדש יידרש לפעול לצד בעלי תפקידים אלה, בייחוד עם סמנכ"ל למשאבי אנוש בשל מהלכים הצפויים בחברה וצפויה להיות להם השפעה על מצבת כח האדם שלה.

זאת, בין השאר על רקע תכנית לאיחוד הפעילויות האזרחיות של החברה לחטיבה אחת - בניסיון להוזיל עלויות.