אקזיט ב-1.2 מיליארד דולר למנוע חיפוש העבודה גלאסדור

שירות חיפוש העבודה Glassdoor, שעוסק באספקת תובנות על תרבות העבודה בחברות שונות, נמכר ל-Recruit היפנית המתמחה בשירותי גיוס ו-HR

אקזיט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
אקזיט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

שירות חיפוש העבודה Glassdoor, שידוע ביכולת לספק תובנות על תרבות העבודה בחברות שונות, נרכש תמורת 1.2 מיליארד דולר על-ידי חברת Recruit היפנית המתמחה בשירותי גיוס ו-HR.

בפוסט שפרסם מנכ"ל החברה רוברט הוכמן, הוא הסביר כי גלאסדור תשמר את שם המותג שלה. "המשימה שלנו מעולם לא השתנתה: לעזור לאנשים בכל מקום למצוא משרה ומקום עבודה שהם אוהבים. המשימה הזו לא תשתנה גם כשאנחנו חלק מחברת Recruit. גלאסדור תמשיך לפעול בתור מותג נפרד ולמלא את המשימה הזו, ותוכל לעשות זאת במהירות והשפעה גדולים יותר ממה שיכולנו לעשות לבד" כתב.

גלאסדור גייסה מעל 200 מיליון דולר ממשקיעים, ובסבב הגיוס האחרון שלה ב-2016 - סבב H גייסה 40 מיליון דולר, ושוויה הוערך אז במיליארד דולר. מכיוון שסכום הרכישה על-ידי Recruit כמעט זהה, הדבר מרמז שהחברה לא צמחה במיוחד בשנתיים האחרונות.

החברה בת העשר אומרת כי 59 מיליון איש משתמשים בה מדי חודש, ורבים בודקים דרכה מה הדירוג שחברות שונות קיבלו מאנשים שעובדים בהן. עוד אומרת החברה כי היא מספקת מידע על יותר מ-770 אלף חברות ב-190 מדינות ומציעה 40 מיליון ביקורות על תרבות עבודה בחברות שונות וכן מידע על משכורות ועוד. הכנסות החברה מגיעות משירותי השמה שהיא מציעה.

Recruit הוקמה בשנת 1960 ומעסיקה 45 אלף עובדים ב-60 מדינות. מלבד שירותי השמה היא פועלת גם בתחומי הנדל"ן, טיולים ועוד.