חברת הסייבר SafeBreach סיימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר

הפלטפורמה של SafeBreach מבצעת סימולציה שנועדה לספק לארגונים את היכולת להעריך את הנזק שייגרם להם במקרה של מתקפה • את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית Draper Nexus ובהשתתפות פייפאל

איציק קוטלר וגיא בז'רנו / צילום:safevreach
איציק קוטלר וגיא בז'רנו / צילום:safevreach

חברת הסייבר הישראלית SafeBreach הפועלת בתחום סימולציות של פריצות ומתקפות, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס B בסכום של 15 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההון סיכון האמריקאית Draper Nexus ובהשתתפות חברת PayPal. בסבב השקיעו גם המשקיעים הקיימים בחברה ובניהם: Sequoia Capital ,שלמה קרמר, Deutsche Telekom Capital Partners ו-HPE Pathfinder .

בחברה מקווים שהסכום שגייסו יעזור לבסס את מעמדה של SafeBreach בשוק בארצות הברית, בו היא פועלת כיום, ולהאיץ את חדירתה לשווקים חדשים באירופה, בדרום מזרח אסיה וביפן. כמו כן, החברה צפויה לגייס עשרות מהנדסי תוכנה, צוותי מחקר וצוותי מכירות בארץ ובעולם.

גיא בז'רנו, מייסד שותף ומנכ"ל בחברה, סיפר כי מלבד ההשקעה הכספית, צפוי להתקיים שיתוף פעולה בין פייפאל ובין SafeBreach, אך לא חשף את פרטיו: "לכל משקיע אסטרטגי יש הלימה בין ההשקעה ובין רמת היכולת לשתף פעולה ברמת ה'גו טו מרקט', באופן שמייצר רווח לשתי החברות. זה נכון גם ל-HPE ולדויטשה טלקום שהשקיעו בנו בעבר. עם פייפל אנחנו עובדים על כמה דברים, סקיוריטי זה חלק משמעותי מהפלטפורמה שלהם".

הפלטפורמה של SafeBreach משמשת צוותי אבטחת מידע בעשרות ארגונים בארה"ב, בניהם חברות Fortune 100. היא מבצעת סימולציה של אלפי מתקפות מתוך ה"פלייבוק" שפותח במעבדות החברה. הסימולציה נועדה לספק לארגונים את היכולת להעריך את הנזק שייגרם להם במקרה של מתקפה, מבלי לסבול ממתקפה ממשית. הפלטפורמה מתממשקת עם מערכות התיאום, וכך גם עם כלל מוצרי ההגנה האירגוניים. מלבד הערכת הנזק, החברה מציעה פתרונות הגנה אפשריים וממליצה על מיצוב מחודש של מערכות ההגנה הקיימות באופן שנועד למנע את המתקפה בעתיד.

ב-2017 SafeBreach נכנסה לרשימת ה-Cool Vendors של גרטנר העולמית בשל יצירת גישה חדשנית לאבטחת המידע בארגונים. חברות נוספות בתחום אבטחת הארגונים מציעות פתרונות המבוססים על גישה דומה של סימולציות תקיפה אך, לדברי בז'רנו, מה שמייחד את SafeBreach היא ההתמקדות שלה דווקא במתקפות ידועות: "אחת הבעיות הקשות בעולם הסקיוריטי היא שחברות היום מנסות לרדוף אחי הלא נודע, ומזניחות את הידוע. רוב ההתקפות בעולם עושות שימוש חוזר בכלים ידועים, מההתקפה על אקוויפקס, ועד מתקפות הכופר על החברות המוכרות בעולם. אחת הסיבות שהמתקפות האלה מצליחות היא שהחברות האלה מתעסקות בלא-נודע ומזניחות את כל השאר".

הספריות של SafeBreach כוללות למעלה מ-3,400 מתודות פריצה קיימות, ולא עוסקות כלל בחיזוי מתקפות עתידיות אפשריות. הן מתעדכנות באופן שוטף על ידי צוות חוקרי המעבדה, שאוספים מידע אודות טכניקות פריצה בהן כבר נעשה שימוש, משחזרים אותן ומוסיפים אותן לספריות החברה.

תעודת זהות:
■ הקמה: 2014
■ מייסדים: גיא בז'רנו (מנכ"ל), ואיציק קוטלר ( CTO ).
■ סה"כ השקעות: 34 מיליון דולר ב-3 סבבים.
■ משקיעים מרכזיים: לחברה יש משרדים בתל אביב ובסנידייל, קליפורניה
■ עובדים: 50, מתוכם כ-30 בישראל.