מויסוצקי ליינות ביתן: סמנכ"לים חדשים ברשת השיווק

שני מנויים בקבוצת יינות ביתן לתפקידי סמנכ"ל הסחר והשיווק וסמנכ"ל הכספים • המינויים החדשים, נתי בר ואיל וינברג, היו בכירים בקבוצת ויסוצקי

נתי בר / צילום: שאולי לנדר
נתי בר / צילום: שאולי לנדר

קבוצת יינות ביתן שבשליטת נחום ביתן מבצעת שני מינויים חדשים, לאחר רצף של נושאי משרה בכירים שסיימו את תפקידם בהנהלת הרשת. ל"גלובס" נודעי כי נתי בר, לשעבר בכיר בקבוצת ויסוצקי, ימונה לסמנכ"ל הסחר והשיווק של הקבוצה; ורו"ח איל וינברג, גם הוא בכיר בקבוצת ויסוצקי עד לאחרונה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים משותף לצידו של מייק דרזי, סמנכ"ל הכספים הנוכחי.

נתי בר הוא בעל ניסיון של 18 שנים שוק המזון. ב-5 שנים האחרונות שימש כמנכ"ל לחמי מקבוצת ויסוצקי ולפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות בקבוצה. כמו כן, שימש בעבר בשורה של תפקידים בשטראוס ישראל, האחרון שבהם כמנהל שוק המאורגן והסחר. במסגרת תפקידו ביינות ביתן, בר יהיה אחרי להוביל את אסטרטגיית השיווק והסחר של הקבוצה.

חגית טייפלד, ששימשה עד כה כמנהלת שיווק של מגה, תשמש כמנהלת השיווק של הקבוצה.

רו"ח איל וינברג כיהן ב-3 שנים האחרונות כמשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הבינלאומית של קבוצת ויסוצקי. לפני כן שימש כ-13 שנה כסמנכ"ל חטיבת הכספים ופיתוח עסקי של הקבוצה והיה חבר הנהלה המצומצמת והדירקטוריון. במסגרת תפקידיו הקודמים היה מעורב בתהליכי ייעול שרשרת אספקה ולוגיסטיקה, תהליכי מיזוגים ורכישות, הקמה וניהול של מערך מכירות בינלאומי ופתיחת שווקים בינלאומיים. וינברג מחליף בתפקידו את רו"ח מוטי רמס.

איל וינברג / צילום: יונתן בלום
 איל וינברג / צילום: יונתן בלום