מרכז סוהו בנתניה: "הדגש במתחם הוא על עיצוב הבית"

מרכז הקניות הפתוח סוהו יפתח בנתניה יתפרש על שטח של כ-16 אלף מ"ר ו-42 בתי עסק

סוהו - הדמיה / קרדיט: evolve media
סוהו - הדמיה / קרדיט: evolve media

מתחם סוהו החדש בנתניה, הסמוך לאיקאה בפולג, ייפתח היום (ג') בהשקעה של 300 מיליון שקל. מדובר בשטח מסחרי של כ-16 אלף מ"ר, אשר צפויים לפעול בו כ-42 בתי עסק - כולם בתחום עיצוב הבית וההסעדה. היזמים מאחורי הפרויקט הם החברה המסחרית אלקטרה נדל"ן (50%) וכן אפרים ובניו בנייה ויזום (50%), שעוסקת בבנייה של מגורים מסחר ומשרדים.

לדברי יניב אפרים, מיזמי הפרויקט, מדובר ב"החלטה אסטרטגית של שלקחנו בתחילת הדרך שלא להכניס אופנה", שכן "רשת ביגוד הייתה באה על חשבון 2-3 חנויות עיצוב, ורצינו לשמור על מגוון".

המיקום של המתחם, שסמוך לסניף הדגל של איקאה בנתניה, אמור להביא אליו תנועה של לקוחות שמגיעים בין היתר לאיקאה וירצו לרכוש ריהוט ופריטים משלימים, או יעדיפו לסעוד באחד מבתי הקפה של המתחם על פני המזנון של איקאה.

על סוגיית עודף שטחי המסחר משיב אפרים: "החלטנו שלא להקים עוד קניון סגור, בסוהו המתחם פתוח, ודמי הניהול שלו זולים יותר. בניגוד למתחמים אחרים, אצלנו לכל שוכר יש מערכת אוורור ומיזוג נפרדת, כך שגם בסופי שבוע מי מהעסקים שירצה יוכל לפתוח, ועלויות התפעול לא יחייבו את הפעלת המתחם כולו".

הוא מוסיף כי "העולם הולך יותר למתחמים מחודדים יותר בתמהיל. הדגש במתחם הוא על עיצוב הבית עם שחקן מוביל".

במתחם פועלים מותגים רבים מעולמות העיצוב בהם SHVIRO ריהוט גן, שמרת הזורע, אסף רהיטים, Simplywood, שטיחי צמר ואחרים. באזור ההסעדה של המתחם לחם ארז, לנדוור, אגאדיר, טוני ווספה, ביגה, FAT VINNY, ליליס פטיסרי, חומוס אהרל'ה, גלידריה EMILIA ועוד. במתחם יפעל גם סופרמרקט גדול של רשת סטופמרקט המשתרע על שטח של כ-3,500 מ"ר ויפעל 7 ימים בשבוע.