סמנכ"ל תוכן חדש לרשת: עמי גלאם יחליף את ארז בן-הרוש

גלאם, בעל חברת הפקות פרטית ששהה לאחרונה בניו-יורק, שימש בעבר כמנהל תחום הבידור והריאליטי אצל המתחרה קשת • היום נמסר מטעמו: "אנו נמצאים באחת התקופות המעניינות והמאתגרות שהיו אי-פעם בתעשיית הטלוויזיה בישראל, ואני שמח ונרגש לחזור לעבוד בארץ"

עמי גלאם / צילום: יונתן גלאם
עמי גלאם / צילום: יונתן גלאם

עמי גלאם מונה לסמנכ"ל התוכן של רשת ויחליף את ארז בן-הרוש, שהודיע לאחרונה על עזיבה לאחר 6 שנים בתפקיד ו-8 שנים ברשת.

גלאם, איש טלוויזיה ותיק, שהה בתקופה האחרונה בניו-יורק, שם עמל על השלוחה האמריקאית של חברת ההפקות הפרטית שלו, "סטודיו גלאם". עוד לפני כן שימש גלאם במשך 5 שנים כמנהל תחום הבידור והריאליטי אצל המתחרה קשת. לגלאם יש גם היסטוריה רחוקה יותר ברשת עצמה, שם שימש במשך 3 שנים כמנהל פיתוח.

גלאם ייכנס לתפקיד בתקופה מאתגרת במיוחד עבור שוק הטלוויזיה המסחרית, על רקע פיצולו של ערוץ 2 בנובמבר, שהעביר את שלושת הערוצים המסחריים להפסדים כבדים. מאז יציאת הפיצול לדרך, מי שנטלה את ההובלה בטבלאות הרייטינג בשעות הפריים-טיים היא קשת, כשרשת נמצאת אחריה במקום השני. בימים האחרונים העלתה רשת עונה חדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", שקודם לכן שודרה בקשת, ושני משדרי התוכנית שהוקרנו עד כה הפכו לשתי התוכניות הנצפות ביותר מאז פיצול ערוץ 2.

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של עמי לרשת 13. עמי הוא ללא ספק אחד מאנשי הטלוויזיה המנוסים, המקצועיים והאיכותיים ביותר בארץ. בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לארז בן-הרוש על 8 שנים מופלאות בהן עברנו ביחד אתגרים נפלאים וחווינו שיאים של יצירה והשפעה. ארז הוא חלק ממשפחת רשת, ואני שמח שיישאר איתנו במהלך החודשים הקרובים וימשיך ללוות את 'האח הגדול'".

גלאם מסר: "אנחנו נמצאים באחת התקופות המעניינות והמאתגרות שהיו אי-פעם בתעשיית הטלוויזיה בישראל, ואני שמח ונרגש לחזור לעבוד בארץ. הצטרפותי לרשת 13 היא בבחינת סגירת מעגל עבורי, שכן היא הייתה הבית הראשון שלי בתחילת הדרך. אני רוצה להודות ליו"ר, יוסי רוזן, לחברי הדירקטוריון של רשת, ולמנכ"ל, אבי צבי, על האמון שניתן בי. אני מודע לגודל השעה והתפקיד, וזהו כבוד גדול עבורי".