רבעון חיובי לרדוור: תבצע רכישה עצמית בעד 40 מיליון דולר

רדוור אינה רווחית והיא רשמה ברבעון הראשון הפסד תפעולי של 2.3 מיליון דולר והפסד נקי של 995 אלף דולר • "אנחנו מרוצים מתוצאות הרבעון, שהוא השלישי ברציפות של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות", אמר המנכ"ל, רועי זיסאפל

חברת רדוור מסכמת את הרבעון הראשון של 2018 עם תוצאות ברף העליון של התחזיות שמסרה בעבר. החברה הציגה הכנסות של 54.5 מיליון דולר, צמיחה של 11.5% בהשוואה לרבעון המקביל, והרווח הנקי למניה על בסיס Non-GAAP הגיע ל-6 סנטים, גבוה בסנט אחד מתחזיות האנליסטים. רדוור מספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), רדוור אינה רווחית והיא רשמה ברבעון הראשון הפסד תפעולי של 2.3 מיליון דולר והפסד נקי של 995 אלף דולר. בשני המקרים מדובר על צמצום ההפסד ביחס לרבעון המקביל.

על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, רדוור הציגה רווחיות גולמית של 82.3% בהתאם לתחזיות שסיפקה בעבר. הרווח התפעולי Non-GAAP הגיע ל-1.5 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי ברבעון המקביל, ובשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 2.6 מיליון דולר, עלייה מ-701 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי Non-GAAP למניה הגיע כאמור ל-6 סנטים.

חלוקת ההכנסות לפי אזורים גיאוגרפיים מצביעה על כך שההכנסות באמריקה צמחו ב-32% ל-24.2 מיליון דולר, ההכנסות מאירופה, המזה"ת ואפריקה עלו ב-4% ל-15.1 מיליון דולר, ואילו ההכנסות מאזור אסיה-פסיפיק ירדו ב-5% ל-15.2 מיליון דולר.

במהלך הרבעון רדוור ייצרה 12.2 מיליון דולר מפעילות שוטפת, כמעט פי 2 לעומת הרבעון המקביל. בסיום הרבעון היו לרדוור 358 מיליון דולר בקופה, כאשר שווי החברה בנאסד"ק עומד על 988 מיליון דולר. החברה מצאה שימוש לכ-40 מיליון דולר מהמזומנים שלה והודיעה על תוכנית חדשה לרכישה עצמית של מניות (buyback), שבמחיר הנוכחי מהוות כ-4% ממניות רדוור.

"אנחנו מרוצים מתוצאות הרבעון, שהוא השלישי ברציפות של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות", אמר המנכ"ל, רועי זיסאפל. "איום הסייבר שמאפיין מאוד את תקופתנו ממשיך להתפתח, ולקוחות משקיעים באמצעי הגנה בצורה אסטרטגית יותר. רדוור נהנית מהיתרונות התחרותיים של מגוון הפתרונות המקיף שלה להגנה על מרכזי נתונים".