העידן שאחרי אלוביץ: זהו הרכב הדירקטוריון החדש של בזק

האסיפה הכללית של החברה בחרה בכל הדירקטורים שהציעה ביקום, אך לא הסכימה לדון בהדחת מודי קרת וטלי סימון

בתום ספירת הצבעות בחר הלילה (ה') דירקטוריון בזק הרכב חדש, הכולל 13 דירקטורים. כל הדירקטורים שהציעה חברת ביקום נבחרו לדירקטוריון, ואיתם דירקטורים שהציעה חברת בזק  וגם חלק קטן מהדירקטורים שהציעה אנטרופי.

בין הדירקטורים שנבחרו מטעם אנטרופי ניתן למנות את אמנון דיק, לשעבר מנכ"ל בזק, שנבחר כדירקטור היחיד מטעם אנטרופי. יחד איתו נבחר מנכ"ל בזק לשעבר אילן בירן שהיה מועמד של חברת ביקום, כמו גם אורלי גיא. עוד נבחרו דורון תורג'מן, עמי בר לב ושלמה רודב מטעם ביקום. בשורה התחתונה ביקום הצליחה להכניס את כל הדירקטורים שרצתה, וכמוה גם בזק.

בין הדירקטורים שהציעה בזק ונבחרו נמנים עדית לוסקי כדירקטורית חיצונית ודב קוטלר ודוד גרנות כדירקטורים בלתי תלויים. דורון בירגר שהוצע מטעם בזק כדח"צ לא נבחר.

האסיפה הכללית של בזק החליטה שלא לתמוך בהצעה לדון בהדחתם של הדירקטורים טלי סימון ומודי קרת, מה שאומר שהם יישארו דירקטורים חיצוניים בתקופה הקרובה.

משמעות ההצבעה היא שביום שני צפוי מתח רב לקראת ההצבעה על היו"ר הקבוע של בזק. רודב מסתמן כמתמודד היחידי, והעובדה שהדירקטור מקרב העובדים צפוי לתמוך בו מעניקה לו יתרון מסוים. יחד עם זאת, ולמרות שהסיכוי להיבחרו גדול, הרי שהוא לא מובטח באופן מוחלט והבחירה שלו תלויה בהצבעה של חלק מהדירקטורים האחרים מלבד ביקום.