המנוף ששבר את גב הנמל: עימות בהנהלת נמל אשדוד

ויכוח פרץ בין יו"ר ומנכ"ל חברת נמל אשדוד, לאחר שהאחרון לא ידע לספק תשובות בנוגע לתוכנית ההצטיידות • בעקבות דברי המנכ"ל  בלומנטל הודיעה היו"ר הוזמן-בכור כי הישיבה הסתיימה ויצאה מהחדר

אורנה הוזמן בכור / צילום: שלומי יוסף
אורנה הוזמן בכור / צילום: שלומי יוסף

יושבת ראש חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור הפסיקה ישיבת דירקטוריון בעקבות חילופי דברים עם מנכ"ל החברה יצחק בלומנטל. ישיבת הדירקטוריון שעסקה בהצטיידות במנופים חדשים הופסקה לאחר שהוזמן-בכור שאלה מדוע מתעכבת הכנסת מנופי פריקה לפעולה. על הפרק עמדה שאלת הפעלתו של מנוף חדש שהיה אמור להיכנס לעבודה כבר בספטמבר 2017.

בלומנטל השיב לשאלתה של הוזמן-בכור כי הוא אינו יודע האם המנוף יהיה פעיל לפני חודש יוני. הוזמן-בכור, שכעסה על התשובה, שאלה את בלומנטל האם הוא מבין את המשמעות הכלכלית של איחור של 9 חודשים בהפעלת המנוף, כשהיא מתכוונת לפגיעה בשירות לאוניות ובתחרותיות של חברת נמל אשדוד מול חברות נמל אחרות.

בנוסף ציינה הוזמן-בכור כי העיכוב בהפעלת המנוף גורם לעיכוב בהפעלת מנוף נוסף. בלומנטל, על-פי נוכחים, השיב כי "אני לא מתכוון לעשות לך חיים קלים". בעקבות תשובתו של המנכ"ל הודיעה הוזמן-בכור כי הישיבה הסתיימה ויצאה מהחדר. דירקטורים נוספים שנכחו בישיבה גינו את אופן ההתבטאות של המנכ"ל.

מחברת נמל אשדוד נמסר בתגובה כי "איננו מגיבים בתקשורת על נושאים פנימיים של הדירקטוריון".