ironSource החלה לשווק פרסומות אינטראקטיביות

מדובר בפרסומות שבהן הגולש יכול לקבוע את העלילה בהתאם להעדפותיו, והדבר מסייע למפרסם להתאים למשתמש את המסר הפרסומי • ironSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל, והטכנולוגיות שהיא מפתחת מסייעות למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות תוך שילוב פרסומות

חברת IronSource מייבאת את השימוש בטכנולוגיית וידאו אינטראקטיבי לפרסומות, ומתחילה לשווק בישראל פרסומות אינטראקטיביות המספקות למפרסם בזמן אמת נתוני התנהגות על המשתמש.

מדובר בפרסומות שבהן יש לגולש אפשרות לקבוע את עלילת הפרסומת על-פי העדפותיו. החלטות אלה מנותחות על-ידי המערכת בזמן אמת, כדי לסייע לחברה המפרסמת להתאים את המסר הפרסומי המיידי ולקבל החלטות שיווק מונחות נתונים.

הטכנולוגיה של וידאו אינטראקטיבי קיימת בשוק כבר כמה שנים, אך עד עתה השתמשו בה בעיקר לצורך קליפים מוזיקליים. ב-IronSource שקדו במשך תקופה ארוכה על פיתוח שיאפשר את שאיבת המידע על העדפות המשתמש, ובכך להפוך אותו לכלי פרסומי יעיל.

על האפשרויות שמספקות הפרסומות ניתן ללמוד מהדוגמה הבאה: חברת תעופה אוסטרלית ביקשה להבין על איזה סוג של חופשות אנשים חושבים בהקשר שלה - עבודה או פנאי - וכשהם בוחרים חופשה, איזו חופשה הם יעדיפו - חוף או עיר. הפרסומת שלהם יצרה מספר מסלולים קריאטיביים שאפשרו לחברה לא רק להבין איזה חופשות קהל היעד העדיף, אלא גם לנתב אותו לעמוד הנחיתה המתאים.

המוצר פותח לפני כשנה, אך היה בפיילוט במשך תקופה ארוכה. רק בחצי שנה האחרונה החלו בחברה לעבוד עם מותגים בחו"ל. בישראל החלו בחברה לאחרונה בשיתוף פעולה ראשון עם רשת ברגר קינג, ובקרוב צפויים שיתופי פעולה עם חברות בתחומי רכב והקוסמטיקה.

הערוץ המרכזי של IronSource הוא פרסומות בתוך אפליקציות ובערוץ וידאו שבו במקום לשלם המשתמש נחשף לפרסומות כדי לקבל משהו בתמורה, כמו כניסה לכתבה, מטבעות למשחק וכדומה.

לדברי דן גרינברג, סמנכ"ל קריאטיב ב-IronSource, "המודעות החדשות, שהופכות את הצופים לשותפים פעילים, מאפשרות ליצור חוויה מותאמת אישית להעדפותיהם, מה שמחזק את זכירות המותג ואת הכוונה לבצע רכישה או פעולה. יצירת הפרסומות נעשית במחלקת הקריאייטיב הפנימית של ironSource באולפן Playworks, הכולל צוותי מעצבים גרפיים, אנימטורים, מתכנתים, מעצבי משחקים ומדעני נתונים. המייצרים את כל הקריאייטיב ומבצעים בדיקות A / B מקיפות".

חברת IronSource פועלת כפלטפורמה לפרסום במובייל. פיתוחי החברה מותקנים על יותר מ-80 אלף אפליקציות שלהן כמיליארד משתמשים בכל חודש. הטכנולוגיות שמפתחת החברה אמורות לסייע למפתחי אפליקציות לשפר את ייצור ההכנסות דרך שילוב פרסומות. אפיק הפרסום מהותי לענף מאחר שבממוצע רק 2% מהמשתמשים באפליקציות גם רוכשים דרכן.

IronSource נוסדה בשנת 2010, והיא מפעילה משרדים בתל-אביב, לונדון, ניו-יורק, סן פרנסיסקו, ברלין, סיאול, טוקיו, בנגלור, בייג'ין, שנחאי ושנזן.