בוקינג מתרחבת בישראל: עוברת למגדל עזריאלי שרונה בת"א

ענקית התיירות המקוונת תעזוב את מתחם מיינדספייס ברחוב אחד העם ותעבור למתחם חללי עבודה גדול יותר שבבעלות טדי שגיא בקומה 57 במגדל עזריאלי שרונה

מגדל עזריאל שרונה / צילום: ויו פוינט
מגדל עזריאל שרונה / צילום: ויו פוינט

ענקית התיירות המקוונת Booking.com מתרחבת בישראל: תעבור בחודש יולי הקרוב למרכז טכנולוגי חדש בחלל העבודה LABS שבבעלות טדי שגיא בקומה 57 במגדל עזריאלי שרונה בתל-אביב. בוקינג תעזוב את מתחם חללי העבודה ששכרה לפני חצי שנה במתחם מינדספייס ברחוב אחד העם, לטובת מתחם חללי עבודה גדול יותר במגדל עזריאלי שרונה שיתפרש על פני חצי קומה 57 במגדל, ויכלול 500 מ"ר (שטח משרדים בלבד). סיבת המעבר היא גידול במספר העובדים של החברה שדורש שטח עבודה גדול יותר.

LABS ישראל מציעה משרדים בגדלים שונים, החל מסטארט-אפים ועד תאגידים גדולים. בנוסף החברה מציעה עמדות עבודה בחלל פתוח, חדרי ישיבות, ואולם כנסים. מחירי השכירות מתחילים מ-2,200 שקל לעמדה במשרד פרטי ו-1,800 שקל לעמדה בחלל משותף. המתחם החדש, שבהקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים, מצטרף לרשת בינלאומית של חללי עבודה משותפים שהקימה קבוצת טדי שגיא בשנה האחרונה. הרשת צומחת במהירות וכבר כוללת מספר מתחמי חללי עבודה משותפים במיקומים האטרקטיביים ביותר בלונדון, ביניהם קמדן מרקט הפופולרי והולבורן. LABS צפויה לפתוח מתחם נוסף בישראל במגדלי הארבעה בתל-אביב בסוף 2018.

אתר ואפליקצית Booking.com כוללים טכנולוגיה שמדרגת מגוון מקומות שהייה הנעים בין דירות, בתי נופש וצימרים משפחתיים ועד לאתרי נופש 5 כוכבים, בתי עץ ואיגלואים. אתר ואפליקציות החברה זמינים ב-43 שפות וחולשים על יותר מ-130 אלף יעדים ב-227 מדינות ואזורים ברחבי העולם.

בראיון ל-"גלובס" ציין דיוויד ויסמנס, סמנכ"ל המוצרים בענקית התיירות, כי בשנה האחרונה הגבירה בוקינג את נוכחותה בישראל לא רק כשירות תיירות, אלא גם כחברת הייטק. בספטמבר היא רכשה סטארט-אפ קטן בשם Evature , שפיתח סוכן נסיעות וירטואלי (בוט) המאפשר ללקוחות לתקשר איתו בשפה חופשית. במקביל החלה החברה להקים את מרכז הפיתוח שלה בשדרות רוטשילד בתל-אביב, המתמקד בלמידת מכונה. כאמור, יעברו בקרוב משרדי החברה למגדל עזריאלי שרונה בתל-אביה.

כיום החברה מעסיקה בארץ 40 עובדים, מרביתם אנשי פיתוח. "הסיבה שאנחנו בתל-אביב היא הכישרונות שיש בה, שקשורים לחלק מהפרסונליזציה שאנחנו מנסים לפתח בשירות", אמר דיוויד ויסמנס, סמנכ"ל פיתוח המוצרים של בוקינג בראיון בלעדי שהעניק לגלובס לפני כחודש בעת ביקור שערך בישראל . לדבריו, "לישראלים יש התמחויות מיוחדות בתוך תחומי הבינה המלאכותית ולמידת המכונה. בביקור בארץ דיברנו איך נוסיף שירותים לפלטפורמה שלנו".