ירידות בסיום המסחר בבורסה; אופקו זינקה ביותר מ-6.5%

לאחר שבוע שאופיין בתנודתיות רבה, התחיל שבוע המסחר הבוקר במגמה מעורבת על רקע הנעילה החיובית של וול סטריט ביום שישי אולם המדדים עברו לירידות ■ דקסיה מובילה בירידות מדד ת"א 125

בניין הבורסה בתל-אביב / צילום: איל יצהר
בניין הבורסה בתל-אביב / צילום: איל יצהר

בצל הגזרה הביטחונית המתחממת בעקבות הפיגוע בשישי, ועל רקע הבחירות ברוסיה, המסחר בבורסת תל-אביב הסתיים היום (א') במגמה חיובית-מעורבת אולם עבר לירידות.

 

מנייות מזרחי טפחות  ומליסרון  ריכזה עניין על רקע הדיווח חלוקת הנכסים במשפחת עופר. ליאורה עופר, המכהנת כדירקטורית הבנק, תיפרד ממזרחי טפחות ותמכור את מניותיה לאייל עופר. היא תקבל בתמורה את המניות לחברת הנדל"ן מליסרון. בעקבות חוק הריכוזיות הייתה צריכה המשפחה לבצע הפרדה בין ההחזקות הריאליות לפיננסיות עד לסוף שנת 2019.

מניית דקסיה ישראל  נסחרה בירידות לאחר הועדת דקסיה העולמית על הפצת מניות הבנק בבורסה למוסדיים. לצורך כך נשכרו שלושה בנקי השקעות מקומיים שיבצעו את ההפצה. דקסיה העולמית מחזיקה ב-58.9% ממניות הבנק, המתמחה באשראי מוניציפלי. שווי המניות עומד נכון לפתיחת המסחר על כ-400 מיליון שקל. (לסיפור המלא)

אופקו הלת'  ריכזה עניין ומובילה את מדד תל-אביב 125, זאת לאחר שבישרה על חדשות טובות ביום שישי עם הודעה כי ניסוי שנערך בבדיקה שלה 4Kscore הראה כי הבדיקה יכולה לנבא את מידת האגרסיביות של סרטן ערמונית. המחקר נערך ב-11,506 דגימות והראה כי שילוב של תוצאה נמוכה בבדיקת ה-PSA הקלאסית יחד עם תוצאה נמוכה ב-4kscore, הוא מנבא אמין לסיכון שבסרטן הערמונית. (לסיפור המלא)