סייברארק רוכשת סטארט-אפ של פתרונות אבטחה לענן

סכום הרכישה של Valutive, אשר גייסה עד כה כ-19 מיליון דולר, לא נמסר ■ מנכ"ל סייברארק, אודי מוקדי: "אנחנו אוהבים לקנות פיתוח בישראל"

אורי מוקדי / צילום: איל יצהר
אורי מוקדי / צילום: איל יצהר

עם למעלה מ-300 מיליון דולר בקופה, חברת אבטחת הסייבר סייברארק  מבצעת היום רכישה נוספת. החברה הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית Vaultive, שהוקמה על-ידי בן מצקל, המכהן כמנהל הטכנולוגי שלה ומעיין טל, ומנוהלת על-ידי ג'ונאס הלגרן. היקף העסקה לא נמסר משום שהוא אינו נחשב מהותי לסייברארק. Valutive גייסה עד כה כ-19 מיליון דולר, כך שניתן אולי להעריך שסייברארק לא שילמה סכום נמוך מכך.

Valutive פועלת מבוסטון ומעסיקה כ-20 עובדים. אודי מוקדי, מנכ"ל סייברארק, הסביר היום כי "Valutive נוסדה במטרה להגן על נכסי ענן ארגוניים, ברמת המשתמש וברמה של לאן הוא יכול לגשת. אנחנו לוקחים את החברה לכיוון שלנו ומרחיבים את היכולות שלנו. סייברארק מגינה על המפתחות של שליטה בתשתיות IT, ומתרחבת מתשתית רגילה לתשתיות ענן. היא מוסיפה לנו יכולת לשלוט על האדמינסטרטורים של הענן בארגון: אפליקציות SaaS, IaaS ו-PaaS (תוכנה כשירות, תשתית כשירות ופלטפורמה כשירות)".

עובדי הנרכשת יישארו בסייברארק

לדברי מוקדי, התוקפים מחפשים את מי שמנהל את האפליקציות מטעם הארגון. "מבחינת הלקוחות שלנו, אנחנו מכניסים תחת אותה מטריה את הפתרונות של Valutive כחלק מהמוצרים לניהול הרשאות פריבילגיות", מוסיף מוקדי. עובדי Valutive ובראשם המייסד מצקל צפויים להישאר בסייברארק לאחר הרכישה.

"אני גאה מאוד בכל מה שהצוות של Valutive השיג. יותר ויותר ברור שלקוחות מעדיפים גישה מאוחדת לאבטחה, מהדאטה-סנטר ועד לענן", מסר מצקל. הוא הוסיף שסייברארק ממוצבת היטב לענות על הצרכים האלה.

סייברארק, שנסחרת בנאסד"ק בשווי 1.8 מיליארד דולר, אמורה לסיים את 2018 עם הכנסות של 312-316 מיליון דולר (צמיחה של 19%-21% ביחס ל-2017), ועם רווח נקי של 1.18-1.24 דולר למניה (43.3-45.5 מיליון דולר). הרכישה לא משנה את התחזיות של החברה. "עד היום עשינו 5 רכישות, מתוכן 4 קשורות לישראל", אומר מוקדי. "בכנס סייברטק אמרתי שאחד היתרונות היחסיים שלנו זה הקשר העמוק עם קהילה הסייבר הישראלי והיכולת להישאר קרובים לזירת הסטארט-אפים. אנחנו מאוד אוהבים את היכולת לקנות פיתוח בישראל ולשלב אותו בפיתוח שלנו".