דוברת חדשה לבנק הפועלים: שרונה מזליאן-לוי, דוברת רשות ני"ע

מזליאן-לוי תהיה כפופה ישירות למנכ"ל הבנק, אריק פינטו ■ לפני הצטרפותה לרשות ני"ע, שימשה במשך 4 שנים כיועצת התקשורת של השר יובל שטייניץ

בשיא הלחץ התקשורתי על רשות ניירות ערך על רקע "פרשת המסרונים" וחקירת "פרשת בזק" בכלל, הנהלת בנק הפועלים אישרה הבוקר (ב') את מינויה של שרונה מזליאן-לוי (36) לדוברת החדשה של בנק הפועלים. היא תהיה כפופה ישירות למנכ"ל הבנק, אריק פינטו.

למזליאן-לוי יש ניסיון רב בקשרי מדיה, חינוך פיננסי, ניהול משברים ורגולציה: היא משמשת ב-6.5 השנים האחרונות כדוברת רשות ניירות ערך וכממונה על החינוך הפיננסי.

במסגרת תפקידה הובילה מזליאן-לוי את צירוף רשות ניירות ערך לוועדת החינוך הפיננסי למשקיעים בארגון רשויות ניירות ערך הבינלאומי. לפני הצטרפותה לרשות, שימשה שרונה במשך 4 שנים כיועצת התקשורת של השר יובל שטייניץ (3 שנים באוצר ושנה בכנסת).

למזליאן-לוי יש תואר ראשון במדע המדינה ומזרח תיכון, תואר שני בלימודי מזרח תיכון, והיא דוקטורנטית לחקר איראן המהפכנית - כולם מאוניברסיטת תל-אביב. היא מלמדת דוברות ותקשורת פוליטית, כלכלית ודיפלומטית במרכז הבינתחומי והשתחררה בדרגת סרן לאחר ששירתה בדובר צה"ל.

מזליאן-לוי הודיעה היום על פרישתה מדוברות רשות ניירות ערך לאחר כ-6.5 שנים בתפקיד, וצפויה להיכנס לתפקידה בתום תקופת הצינון שלה מהרשות, שתימשך כ-3 חודשים. עד אז ימלא את מקומה זמיר דחב"ש, יועץ התקשורת של הבנק.

עם ההודעה על פרישתה אמרה יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה: "בשם הרשות, אני מודה לשרונה על שנים נפלאות ומאתגרות. שרונה עשתה לרשות ולשוק ההון בישראל שירות ענק. בחוכמה, יצירתיות, אנושיות וכישרון רב, היא ניהלה את מערך הדוברות של הרשות ופיתחה את תחום החינוך הפיננסי בישראל. אין ספק כי היא תחסר לנו, ואני מאחלת לה הצלחה בדרכה החדשה והמאתגרת".

מזליאן-לוי מסרה היום: "אני מודה על הזכות שניתנה לי לכהן בתפקיד זה, בשנים מאתגרות ומרתקות כל-כך בשוק ההון הישראלי, לצד האנשים האיכותיים והמבריקים ביותר בשירות הציבורי, שחקני נשמה הפועלים מתוך תחושת שליחות עמוקה בהגנה על ציבור המשקיעים בישראל".