מטוס הדרימליינר הרביעי של אל-על נחת אתמול בישראל

מדובר במטוס הרביעי מתוך 16 מטוסי הדרימליינר 787 שרכשה אל-על בעסקת הענק עם בואינג ■ המטוסים החדשים יחליפו בהדרגה מטוסים ותיקים בצי של אל-על

ממשיכים להתחדש: מטוס הדרימליינר הרביעי של אל-על נחת אתמול (א') בישראל. מדובר במטוס הרביעי מתוך 16 מטוסי הדרימליינר 787 שרכשה אל-על בעסקת הענק עם בואינג. המטוסים החדשים יחליפו בהדרגה מטוסים ותיקים שפעילים בצי של אל-על המונה כ-43 מטוסים. המטוס החדש מכונה "חיפה".

אלי דפס, יו"ר אל-על; יונה יהב, ראש עיריית חיפה; גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על; ותמי מוזס-בורוביץ, סגנית יו"ר הדירקטוריון; קיבלו בנתב"ג את המטוס, שיחליף מטוס ג'מבו מדגם 747-400 שייצא משירות בסוף הקיץ. יצוין כי מטוסי הג'מבו מוצאים משירות ברחבי העולם, וגם אל-על תצטרך ליישר קו עם מגמה זו. מטוסי הג'מבו משמשים את אל-על בין היתר בטיסות לתאילנד, והם בעלי קיבולת גבוהה אולם דורשים תחזוקה יקרה.

ובשורות לטסים להונג-קונג: במוצאי שבת יצא לראשונה מטוס דרימליינר של אל-על לטיסה להונג-קונג ומעתה ישתלב באופן קבוע בטיסות אל היעד הפופולרי במזרח הרחוק. חברת התעופה קתאי פסיפיק הטיסה להונג-קונג מפעילה טיסותיה עם דגם האיירבוס A350, המתחרה הישיר של דרימליינר מבית היוצר של איירבוס.

הצערת הצי של אל-על היא משימה שהחברה שמה לה למטרה, הן לטובת הנוסעים והחוויה שלהם והן לטובת התייעלות. מטוס הדרימליינר צורך פחות דלק, מה שחשוב בעיקר לאור מגמת התייקרות מחירי הנפט בעולם.