נתוני הניידות בפברואר: הוט מובייל מובילה, פרטנר אחרונה

הוט מובייל גייסה נטו 4,023 מנויים בחודש החולף, והסיבה לכך היא ככל הנראה המבצע האגרסיבי שלה ■ פרטנר סוגרת את החודש עם נטישה חריגה של 5,854 לקוחות ■ פרטנר: "טבלת הניודים אינה מציגה את התמונה האמיתית"

פרטנר והוט מובייל
פרטנר והוט מובייל

נתוני ניידות המספרים המלאים לחודש פברואר נחשפים במלואם, וכצפוי חברת הוט מובייל ממשיכה לשמור על המובילות בניודים: הוט מובייל גייסה נטו (מצטרפים חדשים מינוס נוטשים) 4,023 מנויים בחודש החולף, והסיבה לכך היא ככל הנראה המבצע האגרסיבי שלה, שבו היא מכרה חבילת סלולר ללא הגבלת קיבולת ב-39 שקל בחודש, כולל 200 דקות שיחות לחו"ל. 

אחריה בטבלה ניתן למצוא את 019 מובייל, שצירפה 3,000 מנויים חדשים, והיא מצליחה להפתיע כל חודש מחדש עם מספר גיוסים נאה לחברה בסדר גודל שלה. 

אחריה בטבלה ניתן למצוא את גולן טלקום, שחזרה לגיוס חיובי יפה של 1,658 מנויים. גולן מצליחה לגייס יותר מנויים, אך היא גם מאבדת המון, ובסך-הכול המעבר שלה למגמה חיובית ויציבה נראה באופק. 

בקרב חברות הסלולר הוותיקות התמונה קצת יותר מורכבת. פלאפון מסיימת את החודש עם גיוס שלילי מזערי של כמה מאות לקוחות, סלקום כבר קופצת לאיבוד של 2,700 לקוחות, ופרטנר סוגרת את הטבלה עם נטישה של 5,854 לקוחות. פרטנר אמנם מגייסת פחות וננטשת פחות, אך מספר שלילי כה גבוה הוא בהחלט חריג.

נזכיר כי פרטנר נמצאת עם המחירים מהנמוכים בשוק הסלולר דרך 012 מובייל, ומתחת לקו היא מוכרת במחירים דומים למתחרותיה, ובכל זאת היא מאבדת הכי הרבה מנויים. נציין גם שהייתה סמנכ"לית בפרטנר שעזבה בין היתר על רקע הנתונים של נטישת לקוחות בסלולר, ולכן המספרים בהחלט מדאיגים. 

מפרטנר נמסר: "טבלת הניודים אינה מציגה את התמונה האמיתית. לצד העובדה שמספר הניודים מפרטנר הוא הנמוך ביותר מבין החברות הגדולות, יותר ויותר לקוחות חדשים בוחרים ליהנות משירותי הסלולר של פרטנר, ובזכות הצטרפות של לקוחות חדשים וניודים, אנו ממשיכים להציג באופן עקבי גידול במספר מנויי הפוסט פייד".