אלסייט הודיעה על פיתוח מערכת וידאו היקפית לכלי רכב

המוצר, המבוסס על מיזוג מצלמות היקפיות, נמצא בניסוי בציי רכב בארץ ועשוי להיות משווק גלובלית דרך ספק טיר1

טכנולוגיות רכב / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
טכנולוגיות רכב / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

עוד חברה ישראלית מתחום הווידאו והמוניטין החזותי מודיעה על התרחבות לתחום החישה והבטיחות לרכב. חברת ELSIGHT שנסחרת בבורסה האוסטרלית החל מהשנה שעברה, הודיעה על השקת מוצר חדש לרכב המכונה "OMNISIGHT".

מדובר במערכת וידאו להתקנה בכלי רכב פרטיים, שמספקת ראיית וידאו היקפית ב-360 מעלות מסביב לרכב. המוצר מספק תצפית אקטיבית על הרכב "ממעוף הציפור" והוא מבוסס על אלגוריתם ייחודי שפיתחה החברה, שמשלב וממזג הזנת וידאו מארבע או יותר מצלמות ברזולוציה גבוהה בו זמנית תוך יצירת וידאו היקפי רצוף וזורם. המוצר מיועד גם לפעולה בלילה וגם לפעולה ביום.

החברה הודיעה כי נמצאת במגעים מתקדמים לאימוץ המוצר בציי רכב בארצות-הברית, ישראל ומיקומים נוספים והודיעה כי צופה לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם אחד הספקים הגדולים בתעשיית הרכב ("טיר1") במהלך הרבעון הראשון.

אלסייט, שהוקמה ב-2009 על-ידי ניר גבאי, מפתחת ומשווקת קשת רחבה של מוצרי וידאו ותקשורת עבור השוק הביטחוני והשוק הפרטי. בין השאר היא פיתה טכנולוגיות תקשורת היברידיות להעברת וידאו ונתונים בזמן אמת על גבי רשתות סלולריות במהירות גבוהה ובפס רחב. הטכנולוגיה המתקדמת משמשת גופי בטחון, רחפנים, כלי רכב צבאיים, גופי שידור, טלרפואה ושירותי חירום.