חברת QualiTest הודיעה על גיוס של 100 עובדים

QualiTest, שעוסקת בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות, רכשה בשנה האחרונה את קבוצת Experior, החברה היחידה המוסמכת לבדיקות SAP בבריטניה

טלי שם טוב / צילום: שי אוקנין
טלי שם טוב / צילום: שי אוקנין

חברת QualiTest הישראלית, העוסקת בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות, הודיעה היום (ג') על גיוס של 100 עובדים.

בחברה הודיעו כי הם מתכוונים לגייס עובדים לתפקידי בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה, מהנדסי תקשורת ועוד. עוד הם הודיעו על כוונתם לגייס בוגרי יחידות טכנולוגיות בצבא לתפקידים שונים בחברה. כיום החברה מונה כ-1,500 עובדים בישראל ומעל 3,000 בכל העולם.

ב-QualiTest מדווחים שבמהלך השנה האחרונה הכנסות החברה עלו ב-30% וכן הצטרפו לחברה כ-80 לקוחות חדשים, מהם רבים בישראל. נוסף על הגיוס הנוכחי, החברה גייסה 150 עובדים ברבעון השלישי של שנת 2017. שני הגיוסים נועדו לאפשר לחברה להמשיך לצמוח ולקחת על עצמה פרויקטים חדשים.

בשנה האחרונה, רכשה QualiTest את קבוצת Experior, החברה היחידה המוסמכת לבדיקות SAP בבריטניה. בנוסף, QualiTest רכשה לפני כשבוע את חברת Pytheus האמריקאית העוסקת בתחום בדיקות סייבר ובדיקות אבטחת סייבר. סכומי הרכישות לא פורסמו אך כל אחת מהחברות מוערכת בכמה מיליוני דולרים. ב- QualiTest מקווים שהידע של Pytheus יאפשר לספק שירותי בדיקות ואבטחת איכות לתשתית טכנולוגיית הבלוקצ'יין (Blockchain), שהפופולריות שלה עולה בתחום הפיננסים.

טלי שם טוב, מנכ"לית QualiTest ישראל, אמרה באירוע החברה השנתי לרגל חגיגות ה-20 להקמת QualiTest כי "הגידול בהכנסות ובפרויקטים של החברה ברחבי העולם נובע בחלקו המשמעותי מהפעילות בישראל". היא הוסיפה ש"עם מספר גדול של פרויקטים חדשים והרחבה של פרויקטים קיימים בחברות גלובליות בעלות טגנולוגיות מאתגרות, אנו נדרשים להגדיל את מצבת כח האדם שלנו".

תעודת זהות:

קואליטסט

מנכ"לית: טלי שם טוב

עובדים: 3,000, מתוכם 1,500 בישראל

תחום: בדיקות תכנה