קיץ 2018: יעדים חדשים במחירים חסרי תקדים לנוסע הישראלי

מפת היעדים לנוסע הישראלי מעולם לא הייתה נדיבה יותר: הנוסע הישראלי מנצל את שער הדולר הנמוך וממהר להזמין טיסות לקיץ כבר בימים אלה - ומדובר בחיסכון של עשרות אחוזים ■ כל הפרטים בווידאו

חוף באי לפקדה ביוון / צילום: באדיבות אופק תיירות
חוף באי לפקדה ביוון / צילום: באדיבות אופק תיירות

החלטתם כבר לאן לטוס בחופשת הקיץ? משנה לשנה מפת היעדים הולכת וגדלה. אל איי יוון, כוכבי הקיץ של השנים האחרונות, מצטרפים מדי שנה עוד ועוד איים בטיסות ישירות, דוגמת זקינטוס, לפקדה או סקיאטוס. זאת ועוד, יעדים חדשים ומחודשים מוצעים לתייר הישראלי - כך למשל טיסות ישירות וחבילות לריביירה הקרואטית, לרכסי ההרים בבולגריה, לטנריף, לאייזרבייג'ן, לסוצ'י על חוף ימה של רוסיה, ליעדים שונים באיטליה לרבות סיציליה ועוד. גם טורקיה מתחזקת, כשבענף מדווחים על השתדלות מצד המלונאים שם למשוך ישראלים לחופשות הכול כלול ברצועת החוף של אנטליה.

שוחחנו עם שורה של בכירים בענף התיירות שיש להם סיבה לאופטימיות לאור הגידול במספר הישראלים היוצאים לחו"ל בכלל ובקיץ בפרט; ואי-אפשר להתעלם גם משער הדולר הנמוך בימים אלה. 

בשורה התחתונה - מעבר לפריז, ברצלונה, רודוס או רומא, היצע היעדים גדל גם השנה, כולל למקומות שכנראה פחות לקחנו בחשבון או פחות שמענו עליהם עד כה. המשימה של רבים מסוכני הנסיעות היא להציע חבילת נופש במחיר של כ-500 דולר לאדם בהרכב משפחתי - מחיר שלא תמיד רלוונטי לכל יעד ולכל בית מלון, אבל בכל מקרה יש לקחת בחשבון כי ככל שהקיץ יתקרב - המחירים יעלו, בדגש על סוף אוגוסט, המועד המבוקש ביותר לאורך השנה.