מתמודד חדש לרכישת יורוקום? אלברט נאסר בוחן הגשת הצעה

דסק"ש החליטה לוותר לעת עתה על ההתמודדות על יורוקום ■ נאסר הוא איש עסקים הפעיל בתחום המלונאות

שאול אלוביץ' / צילום: איל יצהר
שאול אלוביץ' / צילום: איל יצהר

התפתחויות במירוץ לרכישת יורוקום: דסק"ש שבשליטת אדוארדו אלשטיין החליטה לעת עתה לפרוש מהמירוץ. מנגד ייתכן שיצטרף מתמודד חדש.

ל"גלובס" נודע כי איש העסקים אלברט נאסר בוחן הגשת הצעה לרכישת יורוקום ביחד עם משקיעים נוספים. נאסר שכר לשם את משרד עורך הדין אבי גרא ממשרד בלטר גוט אלוני. נציגי נאסר פנו באחרונה אל הבנקים ואל קבוצת יורוקום וביקשו ארכה על מנת שיוכלו להיערך עם משקיעים נוספים ולהגיש הצעה. בשני הקרוב אמורה להיערך אסיפת נושים של יורוקום.

לפי הערכות האסיפה לא תידחה, אך ממילא סיכוי נמוך שתיערך בה הצבעה, ולכן ניתן יהיה להגיש הצעות לרכישת יורוקום גם לאחר מכן.

נאסר הוא איש עסקים יהודי ממוצא סורי הפעיל בארה"ב. מפרסומים בתקשורת עולה כי הוא פעיל בתחום המלונאות. נאסר הוא אחיו של ז'ק נאסר ז"ל, לשעבר אחד מבעלי השליטה בפיבי, הבעלים של הבנק הבינלאומי, מהתקופה בה נשלט הבנק ע"י משפחת ספרא.

כאמור דסק"ש החליטה לסגת מהמירוץ, לאחר שהבנקים דרשו ממנה לשפר הצעה. הצעתו של אלשטיין אמנם גבוהה משל נתי סיידוף- המתמודד המרכזי כיום, אך ישנה אי-ודאות רגולטורית לא מבוטל באשר ליכלת ליישמה. הבנקים דרשו תוספת קנס משמעותית במקרה שמכירת סלקום לא תצא לפועל, אך נראה כי בדסק " ש מסרבים לכך לעת עתה.

מדסק"ש נמסר הערב: "לאור ההתפתחויות האחרונות בתהליך הגשת ההצעות לרכישת יורוקום, אשר הובילו להעלאת מחיר ההצעות של מתמודדים אחרים, החליטה דסק"ש להקפיא כעת את כל הפעילות בנושא. החברה תמשיך לעקוב אחר התהליך ותשקול מחדש את הצעתה אם הנסיבות המתאימות יוצגו".