אנגליה: עשרות אלפי שקלים לחדר ביום החתונה המלכותית

החתונה של הנסיך הארי וזוגתו מייגן מרקל בטירת וינדזור באנגליה תיערך ב-19 למאי, כשגם מלכת אנגליה בת ה-91 תגיע לכנסיית ג'ורג' הקדוש לטובת הטקס ■ הנהנים הגדולים הם תושבי האזור, שהקפיצו את עלות החדרים באלפי שקלים ללילה

וויננדזור / צילום: שאטרסטוק
וויננדזור / צילום: שאטרסטוק

אם שקלתם לנסוע לחתונה של הנסיך הארי וזוגתו מייגן מרקל בטירת וינדזור באנגליה - קחו בחשבון שחדרי הלינה באזור אוזלים. תושבי האזור, שהבינו את הביקוש הגואה, מציעים חדרי לינה בבתיהם במחיר של 4,000 שקל ללילה. החתונה תיערך ב-19 למאי 2018, כשגם מלכת אנגליה בת ה-91 תגיע לכנסיית ג'ורג' הקדוש לטובת הטקס.

לפי בדיקה באתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד, נשארה "מיטה אחרונה" באזור טירת וינדזור במלון The Manor, המוצעת במחיר של 4,049 שקל ללילה. לפי בדיקת האתר, תושבי האזור כבר סגרו עסקאות ללינה בבתיהם במחירים המגיעים ל-4,000 שקל ללילה.

בחלק מהמקרים מדובר באירוח בבתי התושבים בעודם שוהים בבית, כלומר באחד החדרים. איל סגל מאתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד מציין כי כבר עשרות דירות סביב הטירה הושכרו לאירוח, כשהוא מעריך כי עוד ועוד תושבים יציעו לינה בבתיהם להארחה ככל שיתקרב האירוע בחודש מאי. "יותר תושבים ישמעו מפה לאוזן על עסקאות שסגרו שכניהם, ואנו צפויים לראות עוד תושבים הרוצים לנצל הזדמנות כלכלית של פעם בחיים".

באתר בוקינג מצאנו כמה חדרים למי שלא יוכל להרשות לעצמו לוותר על האירוע: דירה מפוארת באזור וינדזור במחיר המתחיל ב-20,000 שקל ל-3 לילות. אם תרחיקו ליישובים סמוכים, תוכלו למצוא חדרים במחיר שפוי: ביישובים במרחק של כ-10 קילומטר מצאנו חדרים גם במחיר של 1,000 שקל ופחות ללילה. את היתרה תוכלו להכניס למעטפה כמתנת חתונה לבני הזוג.

החתונה המסקרנת עם הכלה מרקל, שחקנית אמריקאית, מושכת ההתעניינות שזולגת אל מחוץ לממלכה הבריטית: ממעריצי הממלכה הבריטית, קהל של קשישים בריטיים ועד לבני נוער בארה"ב - כולם רוצים לקחת חלק באירוע הנוצץ, בין היתר לאור העובדה שחתונה מלכותית נוספת תתקיים רק בעוד שנים, כשהצאצאים המלכותיים יגיעו לבגרות.