נוסעי טיסת אל-על מהונג-קונג המתינו כ-15 שעות בשל תקלה

בשעה זו המטוס תוקן, והטיסה המריאה ■ החברה: "אנו מתנצלים על העיכוב. אל-על אינה מתפשרת בנושא בטיחות"

אל-על / צילום: סיון פרג'
אל-על / צילום: סיון פרג'

זמן קצר אחרי שנוסעי טיסת 008 מניו-יורק המתינו יותר מ-13 שעות בתוך המטוס שנחת בקנדה לאור תקלה, נוסעי אל-על בטיסת 075, שהייתה אמורה להמריא אתמול בערב מהונג-קונג (20:50), נאלצו להמתין למעלה מ-15 שעות לאור תקלה במטוס. בשעה זו המטוס תוקן, והטיסה המריאה כעת. 

הנוסעים מדווחים כי בעקבות התקלה הם טורטרו בין המטוס ובין הטרמינל, שם ביקשו מהם להמתין עד לסידור התקלה. בשעה 4:00 לפני בוקר, לאחר כ-8 שעות המתנה מורטות עצבים וללא המזוודות, הם הועברו לבתי מלון או לבתיהם והתבשרו כי הטיסה המיוחלת לישראל לא תמריא.

באל-על מדגישים כי "הטיסה נדחתה עקב תקלה", וכי" הנוסעים הועברו לבתיהם ולבתי מלון. התקלה תוקנה, והטיסה המריאה כעת. אנו מתנצלים על העיכוב. אל-על אינה מתפשרת בנושא בטיחות".

האם המטוסים הישנים הם שמובילים לתקלות? בטיסה 008 מניו-יורק מדובר היה על מטוס ג'מבו בן כ-25 שנה. מטוסים אלה יוצאים מהשימוש בקרב ציי מטוסים של חברות תעופה שונות. אל-על אמנם רכשה מטוסי דרימליינר חדישים, אולם כרגע, מבין 16 המטוסים שהזמינה, 3 מטוסים פעילים בקווים לניו-יורק וללונדון (וגם הם ידעו קבלת-פנים שכללה תקלות). הפעם מדובר במטוס 777.