8,000 שקל ללילה: מלונות הפאר של הישראלים בתאילנד

42% מהנופשים הישראלים בתאילנד פונים לרמת אירוח של 4 כוכבים; 20% פונים לרמת אירוח של 5 כוכבים ■ תאילנד נתפסת כיעד זול, אבל יש ישראלים שמבלים בה באלפי שקלים ללילה ■ כל הפרטים בווידאו

נופש תאילנד / צילום: שאטרסטוק
נופש תאילנד / צילום: שאטרסטוק

תאילנד היא אחד היעדים המועדפים כיום על הנוסעים הישראלים. בשנה האחרונה הסתכמה תנועת הנוסעים בין ישראל לתאילנד בכ-340 אלף נוסעים, בשני הכיוונים. מקובל לחשוב שמי שנוסע לתאילנד מחפש יעד אקזוטי ובמחיר זול, אבל מסתבר שלא כולנו קורצנו מאותם חומרים, וישנם ישראלים שדווקא מחפשים את מלונות הפאר.

מבדיקה של רמת האירוח המועדפת על ישראלים, שנעשתה באמצעות אתר השוואת המחירים למלונות הוטלס קומביינד, מסתבר כי 42% מהנופשים בתאילנד פונים לרמת אירוח של 4 כוכבים, ו-20% פונים לרמת אירוח של 5 כוכבים.

המלונות היקרים ביותר שהוזמנו על-ידי ישראלים בתאילנד בעונת החורף הם Presidential Thai Villa בקוסמוי, המשמש בעיקר לנופש רומנטי, במחיר של 7,987 שקל ללילה בחדר זוגי.

אחריו Villa Monsoon, גם הוא בקוסמוי, הוזמן במחיר של 6,232 שקל ללילה. המלון מגלם את היוקרה הטרופית ומשלב בריכות פרטיות בחדרי האורחים.

גם בערים הגדולות יש ישראלים שלא הסתפקו במלונות הבינוניים. בבנגקוק המלון Mandarin Oriental Bangkok על שפת נהר צ'או פראיה הוזמן במחיר של 2,084 שקל ללילה; ובפאטאיה מלון Royal wing suites, המציע לאורחיו ליהנות מקסם האירוח התאילנדי, הוזמן במחיר של 1,196 שקל.

גם בכל הקשור לטיסות יש התפתחויות מעניינות, כשלא מכבר התבשרנו כי אל חברת אל-על, שעד היום הייתה היחידה שהוציאה טיסות ישירות לבנגקוק, הצטרפה גם ארקיע שתתחרה מולה על הקו.