חובה להכיר: אתר השוואת המחירים לטיסות הטוב בעולם

כמידי שנה עורכת חברת World travel את טקס פרסי ה"אוסקר" של התיירות, במסגרתו היא מעניקה פרסים ותארים בקטגוריות שונות - מיעדים לנופש, עבור בבתי מלון ובחברות תעופה ועד לחברות טכנולוגיה, אפליקציות ואתרים שמפעילם השחקנים בענף

תיירות מזוודה
תיירות מזוודה

כמדי שנה עורכת חברת World travel את טקס פרסי ה"אוסקר" של התיירות, במסגרתו היא מעניקה פרסים ותארים בקטגוריות שונות - מיעדים לנופש, עבור בבתי מלון ובחברות תעופה ועד לחברות טכנולוגיה, אפליקציות ואתרים שמפעילם השחקנים בענף. מי מהם קטף את התואר הנכסף לשנת 2017?

מבין חברות התעופה, האפליקציה הטובה ביותר היא זו של קתאי פסיפיק, ובתחום חברות הלואו קוסט דורגה ראשונה האפליקציה של איזי ג'ט. את המקום הראשון בקטגוריית האתר הטוב ביותר קיבלה חברת אמירייטס מאיחוד האמירויות, ובתחום חברות הלואו קוסט נבחר האתר של חברת התעופה האוסטרלית ג'ט סטאר.

האתר הטוב ביותר להשוואת מחירים לפי הדירוג השנה הוא Dohop.com, בדומה לדירוג מ-2016. חוויית השימוש הנעימה והפשוטה להשוואת מחירי טיסות, מלונות ומכוניות להשכרה באתר מסבירה בהחלט את הזכייה שלו.

אוהבים לעקוב אחר תנועת המטוסים בעולם? האתר הזוכה בתחום הזה הוא Flightradar24, החושף תמונת שמיים מלאה כולל פרטי טיסה של כל מטוס המופיע במק"מ על מסך המחשב.

האתר אקספדיה הוכתר כטוב ביותר בתחום של ביקורות הגולשים, והאתר Airbnb הוכתר כמצטיין בתחום המרקט פלייס ללינה. אובר זכתה בקטגוריה בתחום ההסעות השיתופיות.

מבין רשתות המלונות העולמיים, הוכתרה האפליקציה של מותג היוקרה פור סיזנס כטובה ביותר, כשאת התואר האתר הטוב ביותר בקטגוריה הזו קיבל האתר של רשת המלונות מריוט. בתחום השוואת המלונות דורג זו השנה השישית ברציפות האתר הוטלס קומביינד.

למרות שמוצרי התיירות עצמם הם מסורתיים במידה רבה - הכוונה היא לטיסה לסידורי הלינה, לתחבורה וכדומה - המעטפת הטכנולוגית של הענף יכולה לא רק לשפר את החוויה בטיול אלא גם לייעל אותו מהיבטים שונים, מהמחיר ויכולת ההשוואה ועד בנייה המסלול. חברות התעופה משקיעות בחממות טכנולוגיות, וכמוהן גם ענקיות התיירות בעולם שלא נחות על זרי הדפנה. אנחנו כמובן בעד.