יובל סיגלר פורש מתפקיד מו"ל "גלובס"

סיגלר הודיע היום לדירקטוריון מוניטין-גלובס על רצונו לפרוש מהתפקיד על-מנת להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים בתחום המגזינים והדיגיטל ■ אלונה בר און, יו"ר הדירקטוריון, תשמש כמנכ"לית בפועל של "גלובס" עד לגיוס מנכ"ל קבוע

גלובס לוגו
גלובס לוגו

מו"ל "גלובס", יובל סיגלר, הודיע היום (ב') לדירקטוריון מוניטין-גלובס על רצונו לפרוש מתפקידו, על-מנת להתמקד בפיתוח עסקיו הפרטיים בתחום המגזינים והדיגיטל ("טיים אאוט", "את" ועוד). הדירקטוריון קיבל בצער ובהבנה את הודעתו של סיגלר, שהתבקש להשלים את הובלתם של מהלכים ניהוליים בהם החל ושעתידים להסתיים בחודשים הקרובים, עד מארס 2018.

כזכור, עם השלמת העסקה לרכישת קבוצת מוניטין-גלובס לפני כ-6 חודשים, התבקש סיגלר על-ידי אלונה בר און וענת אגמון למלא את תפקיד המו"ל של "גלובס".

אלונה בר און וענת אגמון מסרו כי "ליובל היה תפקיד קריטי ביצירת השותפות בינינו, שאפשרה ל'גלובס' לצאת לדרך חדשה ובטוחה. כמו כן, יובל הצליח בתקופה המעצבת של 'גלובס' החדש להוביל בעבודה מאומצת ובהצלחה תהליכים מורכבים בעלי משמעות ארוכת-טווח לארגון".

יובל סיגלר מסר: "אני מודה לענת ואלונה על האמון וההבנה, וגאה על הזכות שנפלה בחלקי לסייע בייצובו ובקידומו של 'גלובס'. 'גלובס' הוא מוסד חזק ובעל תפקיד משמעותי בחברה ובכלכלה הישראלית, ואני משוכנע שהן, ביחד עם צוות המנהלים שהתגבש כאן במהלך החודשים האחרונים ועם העובדים המצוינים - ותיקים וחדשים - תמשכנה לחתור בהצלחה למימוש היעדים והחזון הערכי שלהן. אני משאיר את 'גלובס' במצב טוב ושמח לחזור הביתה".

אלונה בר און, יו"ר הדירקטוריון, תשמש כמנכ"לית בפועל של "גלובס" עד לגיוס מנכ"ל קבוע.