איזי ג'ט משנה את מדיניות הכבודה: המשקל המותר יהיה 23 ק"ג

חברת הלואו קוסט מודיעה על שינוי מדיניות הכבודה שהיא מאפשרת להוסיף לכרטיסי הטיסה ■ הכריזה על משקל ביניים של 15 ק"ג, ועבור מזוודה במשקל זה המחיר יתחיל ב-9 ליש"ט

חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס
חברת התעופה הבריטית EASY JET איזי ג'ט / צלם: רויטרס

חברת הלואו קוסט החזקה בישראל, איזי ג'ט, מודיעה על שינוי מדיניות הכבודה שהיא מאפשרת להוסיף לכרטיסי הטיסה. ראשית מכריזה החברה על משקל כבודה חדש, משקל ביניים של 15 ק"ג שניתן להוסיף בתשלום לכרטיס הטיסה. מחיר הכבודה משתנה בהתאם למרחק ולמועד הנסיעה, ועבור מזוודה במשקל זה המחיר יתחיל ב-9 ליש"ט.

בנוסף מעדכנת החברה את המשקל המותר למזוודה גדולה יותר, מ-20 ק"ג כיום ל-23 ק"ג (עבור הזמנות חדשות בלבד). המחיר ההתחלתי למזוודה במשקל הזה עומד על 14 ליש"ט, כשהוא תקף למזמינים אונליין בלבד.

כדאי לזכור שהמחיר לתוספת כבודה בנמל התעופה יעלה הרבה יותר, כמו גם השירותים האחרים, דוגמת צ'ק-אין, שעדיף לבצע מראש באתר בכל חברות הלואו קוסט.

עוד נזכיר כי חברות הלואו קוסט מקפידות מאוד על גודל ומשקל המזוודה המותרת בהתאם למידות המוגדרות באתר. חלקן מציבות סטנדים הממחישים את הגודל המותר, כך שרק מזוודה שנכנסת לתוכם היא תקינה. עבור חריגות במשקל, הנוסעים עשויים לשלם תוספות לפני העלייה למטוס, כך שכדאי להקפיד על כך מראש.