בכורת "מאסטר שף" התברגה בראש טבלת הרייטינג השבועית

רגע לפני פיצול ערוץ 2, הזכייניות רשת וקשת מכניסות למערכה את המותגים החזקים שלהן, וכל אחת מהן מכניסה 4 תוכניות לטבלה השבועית

"מאסטר שף". פוטנציאל רב לשיתופי פעולה מסחריים / צילום: עדי אורני
"מאסטר שף". פוטנציאל רב לשיתופי פעולה מסחריים / צילום: עדי אורני

השבוע זה קורה. ביום רביעי ייצאו קשת ורשת לדרך חדשה, שבה יתחרו ישירות זו בזו - נכון לעכשיו הדו-קרב הפותח אמור להיות בין "ארץ נהדרת" בקשת ל"מירוץ למיליון" ברשת - והתחרות העקיפה שהכרנו תחלוף מן העולם. אי לכך זהו הסיכום השבועי המלא האחרון שבו הזכייניות חולקות ביניהן את שבוע השידורים.

קשת הטילה השבוע למערכה את פתיחת העונה של "מאסטר שף", וקצרה הצלחה. הוא רשם נתון של 29.3% בקרב בתי האב במגזר היהודי, והתברג במקום הראשון. את שלושת המקומות הבאים תופסים התותחים הכבדים שרשת מכינה לקראת הפיצול. "המירוץ למיליון" אמש התאושש מהנתון של יום רביעי (מקום 4, 20.8%), ועולה ל-26.5%. בפרמטר של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה הפרק אפילו משיג נתון כמעט זהה לזה של שבמקום הראשון: 756 אלף צופים.

למקום השלישי מגיע הריאליטי "אקס פקטור" עם 22%. מלבד שלושת משדרי הריאליטי, רשת מכניסה לטבלה גם את פרק הפתיחה של הדרמה המקורית "המדרשה" (מקום 7, 19.2%). גם קשת מכניסה 4 תוכניות לטבלה, שכוללות שני פרקים של הדרמה "כיפת ברזל", ואת התוכנית "דייט ראשון".

גם בערוץ 10 העלו השבוע עונות חדשות של תוכניות מובילות, ואולי הנתונים הלא גבוהים שלהן ביחס לעבר, יכולים לבשר משהו על הקרב הקשה שצפוי כעת לערוץ מול התוכניות החזקות ביותר של קשת ורשת. "המסע המופלא של אהרוני וגידי" הושקה עם 8.9%, "פנים אמיתיות" של אמנון לוי הגיעה ל-7.8% ו"המקור" ל-7.5%.

בגזרת מהדורות החדשות בסוף השבוע, "שישי", בהגשת אילה חסון בערוץ 10, הגיעה ל-7.5% והצליחה שוב להתקרב ל"אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו בערוץ 2, עם 11.2%. "חדשות השבוע" בכאן הגיעה ל-3.7%. בשבת רשמה "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 18.6%, "המגזין" בערוץ 10 הגיע ל-8.8% ו"חדשות השבת" בכאן ל-5.8%.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי