הנהלת אל-על חתמה על הסכם קיבוצי עם העובדים הזמניים

לאחר פתרון הסכסוך מול הטייסים, נותנת החברה מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל-על

דוד מימון, מנכ"ל אל על. מענק של 2.1 מיליון שקל / צילום: תמר מצפי
דוד מימון, מנכ"ל אל על. מענק של 2.1 מיליון שקל / צילום: תמר מצפי

הסכסוך בין אל-על ובין ועד טייסיה הסתיים אמנם בחודש דצמבר, אלא שמספר סעיפים נותרו לא פתורים: אלה התייחסו לכלל עובדי אל-על, בדגש על העובדים הזמניים.

הערב (ה'), בהמשך להבנות שהושגו בחודש דצמבר, נחתם הסכם קיבוצי עם נציגות העובדים וההסתדרות. במסגרת ההסכם ניתנה תשומת-לב מיוחדת לקבוצה רחבה של עובדים זמניים של אל-על, אותה הגדירו באל-על כ"קבוצה מסורה ומחויבת, שזכתה להכרה והוקרה בדמות שיפור בתנאי התעסוקה, יצירת אופק וביטחון תעסוקתי". ההסכם נתן מענה לשורה ארוכה של נושאים הקשורים לרווחתם של אנשי אל-על.

אבי אדרי, מחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, ציין כי "מדובר בהסכם היסטורי שמביא עמו משב רוח חיובי, שיפור תנאים וביטחון תעסוקתי לקבוצה רחבה של עובדים מסורים ומחויבים. צעד חשוב בבניית יחסי עבודה טובים בחברת אל-על".

יו"ר נציגות העובדים, אבי אייזנר, הוסיף: "אני שמח ונרגש מהמעמד. ההסכם מיטיב עם עובדי אל-על כולם ובמיוחד עם קבוצה רחבה של עובדים שביטחונם התעסוקתי שופר באופן ניכר. אני מאחל לנציגות העובדים וההנהלה להמשך שיתוף-פעולה למען אנשי אל-על ולמען הצלחתה של חברת אל-על".

מנכ"ל אל-על, דוד מימון, ציין עוד כי "הנהלת החברה שמחה כי נחתם ההסכם בהמשך להסכמות שהושגו בחודש דצמבר האחרון. עובדי אל-על הם המשאב העיקרי של החברה, וההסכם יאפשר לכולנו לשלב כוחות בהצעדתה של אל-על לקראת הליך ההתחדשות בחברה עם הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים החל מהחודש הבא".