וויז אייר משנה את מדיניות תמחור המזוודות בטיסותיה

החל מ-29 באוקטובר, חברת הלואו קוסט ההונגרית תפסיק לגבות תשלום על העלאת מזוודת טרולי לטיסות

חברת הלואו קוסט Wizz Air מיישרת קו עם חברות לואו קוסט אחרות ומפסיקה לגבות תשלום על העלאת מזוודת טרולי לטיסות. לנוסעים במהלך הקיץ כדאי לקחת בחשבון כי השינוי במדיניות יחל רק ב-29 באוקטובר, כך שהקיץ הנוסעים עוד ישלמו בעבור טרולי בטיסה.

נוסעים שטיסתם מיועדת ל-29 אוקטובר ואילך, ואשר רכשו מבעוד מועד תוספת למטען יד גדול, יזוכו ב-120% מהמחיר שנגבה מהם.

המדיניות החדשה קובעת כי הנוסעים יהיו רשאים להעלות כבודת יד (אחת) העומדת במידות של עד 23X40X55 ס"מ. תיק זה יהיה כלול במחיר כרטיס הטיסה. בכך מגדילה החברה את נפח המטען שלה ב-50% לעומת המדיניות הקודמת של החברה.

התחשיב כיום לתוספת המחיר עבור כבודה הוא נגזרת של מועד הטיסה, היעד ומשקל המזוודה. מזוודת טרולי, שכאמור מחודש אוקטובר תהיה כלולה במחיר הטיסה, עולה היום 10-20 אירו לרוכשים מראש ותשלום של 35 אירו למי שרוכש את השירות רק בהגיעו לשדה התעופה. תוספת למזוודה של 20/23 ק"ג תנוע בין 16 ל-45 אירו (בעונה שבה הביקושים נמוכים) ובין 26 ל-55 אירו (בעונה ה"חמה"). מזוודה במשקל של 32 ק"ג תעלה 21 עד 68 אירו בהתאם למועד הטיסה, לעונה וליעד. התעריפים לתוספת מזוודות גדולות לא צפוי להשתנות ב29 באוקטובר.

שירות אחר שמשיקה וויז אייר הוא WIZZ Priority", שבתמורה ל-5 אירו לרוכשים מראש ובתמורה ל-25 אירו לרוכשים בשדה התעופה, יעניק לנוסע עדיפות בזמן העלייה למטוס ( Boarding) ותוספת של תיק קטן נוסף (מידות מקסימליות של 18X30X40 ס"מ). בנוסף, נוסעים אלה יורשו להעלות את כבודת היד לתא המטוס (נכון גם לנוסעי Wizz Go, Wizz Plus ו-WIZZ Privilege Pass). 

חברת Wizz Air ההונגרית מפעילה צי של 84 מטוסים ביותר מ-500 קווים, המחברים 142 יעדים ב-43 מדינות. החברה, שהחלה את פעילותה בישראל לפני 5 שנים, מציעה 18 קווים ל-9 מדינות באירופה. הטיסות ממריאות מנתב"ג ומנמל התעופה בעובדה.