"פלוס תזונתי": אסם הוסיפה ערכים תזונתיים והקטינה אריזות

חברת אסם השיקה את סדרת מוצריה "פלוס תזונתי", הכוללים תוספת של סיבים תזונתיים, דגנים מלאים וחלבון - אבל על הדרך גם כיווצה את האריזות ■ "אסם: העשרת המוצרים בסיבים תזונתיים משיבולת שועל מייקרת את חומרי הגלם בכ-30%"

חברת אסם השיקה את סדרת מוצריה "פלוס תזונתי", הכוללים תוספת של סיבים תזונתיים, דגנים מלאים וחלבון, אולם גם כיווצה את האריזות. שלא יובן אחרת - אנחנו בעד תוספים עם ערכים בריאותיים וכמה שיותר, אלא שחבל שעל הדרך אסם הקטינה את תכולת אריזת הפסטה שלה כפי שאנחנו מכירים מסדרת הפסטה הרגילה או ממרבית מוצרי סדרת פרפקטו.

על גבי האריזה הממותגת בצורה חדשה ובגוון ירוק מופיע הכיתוב: "מוצר חדש במשקל חדש", כאשר המשמעות היא שבמקום מארזי ה-500 גרם המוכרים משקיות הפסטה של אסם (כך בצורת הפוזילי והספגטי הזהה), תכולת האריזה כעת עומדת על 400 גרם. 

יצוין כי מרבית אריזות הפסטה של היצרניות השונות, דוגמת ברילה דה צ'קו או של אסם בעצמה, מכילות 500 גרם. על המדפים יש גם אריזות של 400 גרם - למשל אטריות דקות של אסם.

שינוי אריזה התכולה בפסטה של אסם עם המהלך הבריאותי אינו צעד חדש בחברה. בשנת 2014 החליטה אסם להקטין תכולה בחלק ממוצרי סדרת פרפקטו מ-500 גרם ל-450 גרם (הפחתה של 10%) - מהלך אשר לווה גם אז בהודעה על גבי המוצרים: "המוצר האהוב במשקל חדש". באסם נימקו בשעתו כי אריזות של 6 המוצרים היקרים יותר בסדרה קטנו ב-10% (כך למשל פוזילי 3 צבעים ופסטה עתירה בסיבים), כשהחברה הורידה את מחירם לקמעונאי בשיעור דומה.

מאסם נמסר בתגובה: "סדרת הפלוס היt סדרת מוצרים רחבה וחדשה השמה דגש על העשרת המוצר ברכיבים תזונתיים ייחודיים שעלותם גבוהה במיוחד. מוצרים אלה עומדים לצד המוצרים הרגילים של חברתנו, בהם לא חל כל שינוי. חשוב להבין שהעשרת המוצרים בסיבים תזונתיים משיבולת שועל מייקרת את עלויות חומרי הגלם בכ-30%".