היינאן איירליינס מתכננת לפתוח קו טיסות ישיר לגואנגז'ו בסין

זאת זמן קצר אחרי שהכריזה על השקת קו טיסות ישיר מתל-אביב לשנחאי

זמן קצר אחרי שהכריזה על השקת קו טיסות ישיר מתל-אביב לשנחאי, חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס מודיעה כי בכוונתה לפתוח קו טיסות ישיר לגואנגז'ו שבסין - כך הכריז אמש (ב') מנכ"ל החברה בישראל, לי ליאנג, באירוע חגיגות שנה לפעילות החברה בישראל.

עוד הכריז ז'אנג ווי פאנג (Zhang Weifengb), מנהל כוח-האדם הראשי של חברת התעופה שהגיע לביקור בישראל, כי החברה מגייסת צוותי אוויר ישראלים לצוות העובדים הבינלאומי, וזאת כחלק ממאמציה להתאים את המוצר שלה לשוק הישראלי.

אנשי הצוות שיגויסו יוצבו בבייג'ין. היינאן צפויה לגייס כ-30 דיילים ישראלים, שיתחייבו לחוזה עבודה של שנתיים ויעברו קורס הכשרה בן 3 חודשים, שבסיומו יטוסו בעיקר לישראל אך גם ליעדים בינלאומיים נוספים של החברה.

נזכיר כי באפריל 2016 פתחה היינאן את הקו הישיר מתל-אביב לבייג'ינג, וכעת כאמור החברה מרחיבה את יעדיה. ב-12 החודשים הראשונים לפעילות החברה בארץ, ממאי 2016 ועד אפריל 2017, הטיסה היינאן איירליינס 76,649 נוסעים בקו תל-אביב-בייג'ינג-תל-אביב.

החברה תופסת כיום כ-63% משוק הטיסות הישירות לסין וממנה, כאשר כ-30% מהנוסעים ישראלים, וכ-70% מהם סינים. בחודשים ינואר-אפריל 2017 נכנסו לישראל 35,800 תיירים מסין, ונרשם זינוק של 116% בתנועת התיירים מסין לישראל - מהלך שמשרד התיירות ממשיך לחזק במטרה להגדיל את המספרים הללו.

לדברי ליאנג, "אנו מופתעים מאוד לטובה מהתוצאות בארץ ומעוצמתו של השוק הישראלי". את הסיבה למהלך גיוס העובדים הישראלים הוא הסביר בכך ש"המטרה היא לגרום לנוסעים הישראלים להרגיש לא רק בטוחים ומרוצים מהשירות, כפי שהם היום - אלא גם בבית"

ב-12 לספטמבר תפעיל היינאן 3 טיסות שבועיות ישירות לשנחאי (לשדה התעופה פודונג - PVG) בימים א', ג', ה' במטוסי דרימליינר. מחירי כרטיסי הטיסה יתחילו ב-700 דולר הלוך חזור במחלקת תיירים והחל מ-2,750 דולר במחלקת עסקים. בנוסף תגביר החברה את תדירות הטיסות לבייג'ין עם טיסה חמישית בקו החל בחודש ספטמבר

היינאן איירליינס היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בסין וחברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין. החברה מחזיקה בצי של 177 מטוסים ומוחזקת על-ידי קבוצת HNA - ענקית אחזקות סינית שעם נכסיה נמנים רשתות מלונות בינלאומיים וחברות לוגיסטיקה.