לא טיסת שוקולד: מה חושבים עלינו בהונג-קונג?

מנהל הפעילות של חברת התעופה קתאי פסיפיק מגלה סודות מהמטוס

לא טיסת שוקולד: מה חושבים עלינו בהונג-קונג?

מנהל הפעילות של קתאי פסיפיק מגלה סודות מהמטוס

3 חודשים אחרי שהחלו להפעיל טיסות ישירות מתל-אביב להונג-קונג, כינסה חברת התעופה קתאי פסיפיק בכירים מענף התעופה בישראל לערב גאלה מוזיקלי במלון הילטון בתל-אביב.

המארחים, גדעון טהלר, בעלי חברת טל תעופה נציגת קתאי פסיפיק בישראל, וג'ונתן ביילי, מנהל הפעילות של קתאי פסיפיק, קיבלו את פניה של משלחת בת כ-20 איש ואישה מהונג-קונג, ובראשה שר התחבורה והשיכון של הונג-קונג, פרופ' אנתוני צ'אונג בינג-לונג; סמנכ"ל המסחר והלקוחות של קתאי פסיפיק, פול לו; ובכירים נוספים.

באו ללחוץ ידיים: אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; יפה בן-ארי, קונסולית ישראל בהונג-קונג; מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, חני סובול; איתי לוי, בעלי חברת התיירות אופקים; עידית פדן, מנכ"לית אופקים; קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א; אתי גווילי, מנכ"לית איסתא; ואחרים.

ביילי, שאף חגג את יום הולדתו ה-40 בדיוק באותו היום, סיפר לנוכחים כי בכל אחד מהקווים שמפעילה החברה בעולם עולים דפוסים האופיינים לנוסעים של אותה מדינה. כך למשל, הנוסעים מהודו יודעים כחובבי אלכוהול ובעיקר ויסקי; והישראלים, כך למדו בקתאי, הם חובבי חטיפים מלוחים.

טיסות הראשונות כבר אחרי 5-6 שעות, מתוך 11 שעות הטיסה, היו נגמרים החטיפים במטוס", הוא אמר, "הפנמנו את ההרגל הזה וציידנו את כל המטוסים בקווים מתל-אביב בכמות עצומה של חטיפים שהישראלים אוהבים לזלול בטיסה". 

האיומים וההזדמנויות של הכלכלה העולמית

אזאד זנגאנה, כלכלן בכיר ואסטרטג לענייני אירופה בחברת "שרודרס", ישתתף בוועידת שוק ההון 2017 של "גלובס".

זנגאנה ישתתף בפאנל בנושא גיאופוליטיקה ויציג את נקודת מבטו על האתגרים, ההזדמנויות והאיומים של הכלכלה העולמית. זנגאנה אחראי על עיצוב ההשקפה של שרודרס בנוגע לכלכלות של בריטניה וגוש האירו.

ועידת שוק ההון 2017 Capital Markets, שתתקיים ביום שלישי, 13 ביוני 2017, היא הפלטפורמה המקצועית לניתוח האתגרים העומדים בפני המגזרים הפיננסי והעסקי. הוועידה תארח אנשי עסקים וממשל, מנהלים בכירים, מנהלי השקעות, בעלי שליטה בחברות וכן גם יזמים ומשקיעים במגוון תחומים, לרבות חדשנות פיננסית טכנולוגית.