שטראוס מוכרת את מקס ברנר לזכייני הרשת בישראל ב-18 מ' ש'

העסקה כוללת את מכירת המותג, 3 מסעדות בארה"ב, הסכמי זכיינות בינלאומיים והשכרת המפעל ■ הקונים הם זכייני הרשת בארץ, יניב שטנגר ודודו וקני

קבוצת שטראוס  מוכרת את מקס ברנר לזכייני הרשת בישראל בתמורה ל-18 מיליון שקל - כך מודיעה היום (ד') החברה לבורסה.

העסקה כוללת את מכירת המותג, 3 המסעדות בארצות-הברית, הסכמי הזכיינות הבינלאומיים והשכרת המפעל. הקונים הם זכייני הרשת בישראל, יניב שטנגר ודודו וקנין.

ההסכם קובע כי מפעל הייצור של מוצרי מקס ברנר יישאר בבעלות שטראוס ויושכר לחברה הרוכשת למשך 5 שנים עם אופציה להארכה, כשהעובדים ימשיכו לעבוד בו תחת הבעלות החדשה .

קבוצת שטראוס רכשה את רשת מקס ברנר בשנת 2001, 6 שנים לאחר היווסדה על-ידי עודד ברנר ומקס פיכטמן כיצרנית של שוקולד פרימיום המשווק לנקודות מכירה. הקבוצה מתחה את המותג לרשת של מסעדות וברי שוקולד בישראל בעולם בפריסה של 60 סניפים ב-6 מדינות, בהן ישראל, אוסטרליה, יפן, ארה"ב, רוסיה ודרום קוריאה.

לאחרונה החליטה הקבוצה למכור את הרשת כחלק מאסטרטגיית המיקוד בעסקי הליבה של קבוצת שטראוס. "הקבוצה החליטה למכור את הרשת לזכייניה בישראל, שניהם בעברם עובדי שטראוס, בשל אמונתה שמכירת הרשת לאנשי מקצוע מובילים בתחום הפעלת המסעדות המכירים היטב את הרשת, תסייע להמשך מסע ההתרחבות והצמיחה של הרשת ברחבי העולם ולמיצוי הפוטנציאל הטמון ברשת", נמסר בהודעת החברה.