בלי טאבלט במטוס? טורקיש איירליינס מנסה להמתיק את הגלולה

מפרסמת כי לנוסעיה תהיה אפשרות להמשיך ולהשתמש באינטרנט במהלך הטיסה בטלפונים הניידים שלהם - כאשר במחשבים ניידים, טאבלטים והתקנים אלקטרוניים אחרים ניתן לבצע שימוש עד לשער העלייה למטוס

חברת התעופה טורקיש איירליינס - שנאלצה להורות לנוסעיה להימנע מהעלאת מכשירים אלקטרוניים הגדולים מטלפון נייד (טאבלט, לפטופ וכו') בטיסותיה לארה"ב ולבריטניה - מנסה להמתיק את הגלולה עם הקלות לנוסעים בטיסות קונקשן.

החברה מפרסמת כי לנוסעי טורקיש איירליינס תהיה אפשרות להמשיך ולהשתמש באינטרנט במהלך הטיסה בטלפונים הניידים שלהם - כאשר במחשבים ניידים, טאבלטים והתקנים אלקטרוניים אחרים ניתן לבצע שימוש עד לשער העלייה למטוס.

אפשרות אחת היא לאפסן את הציוד בכבודה מראש; ואפשרות אחרת לנוסעים בטיסות קונקשיין היא למסור את המכשירים האלקטרוניים בשער העלייה למטוס בהגיעם לאיסטנבול ולפני העלייה לטיסת הקונקשן.

"במקרה שנוסע מעדיף לא לשים את המכשירים האלקטרוניים שלו במזוודה במהלך ביצוע הצ'ק-אין, מתאפשר לו למסור את המכשירים בשער העלייה למטוס, והם יאוחסנו באופן בטוח ויימסרו לנוסע בהגיעו ליעד. ביעד יהיו צוותים מורשים של חברת התעופה הטורקית אשר יאספו את התיקים המכילים התקנים אלקטרוניים, וכל המכשירים יועברו לבעלים לפי התאמת תגי המטען", כך טורקיש בהודעתה.

האם הסייג הזה הוביל לפגיעה בהיקף הנוסעים דרך טורקיש איירליינס? נוסע עסקי עמו שוחחנו סיפר כי הוא נוהג לטוס עם החברה לארה"ב, אולם כעת - משנמנע ממנו לעבוד במהלך הטיסה עם המחשב הנייד - הוא נאלץ לשקול חלופות.