רדיר כמאל מריח, בת העדה הדרוזית, תגיש את חדשות השבת בערוץ 1

כמאל מריח, 32, תחלוק את הגשת המהדורה עם אמיר איבגי שמגיש אותה כיום * יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1: "ראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל תגיש מהדורות חדשות בעברית, בשידור הציבורי"

רדיר כמאל מריח, שמגישה בשנתיים האחרונות את המהדורה המרכזית של הטלוויזיה הישראלית בערבית, מצטרפת לצוות המגישים של חטיבת החדשות בעברית בערוץ 1. כמאל מריח תגיש כבר במוצאי השבת הקרובה את מהדורת "חדשות השבת" של ערוץ 1, והיא תוסיף לעשות זאת בהמשך בסבב עם אמיר איבגי שמגיש כיום את המהדורה.

כמאל מריח, 32, בת העדה הדרוזית, מתגוררת בדלית אל כרמל ועובדת ברשות השידור בערבית בתפקידי הגשה מאז 2011. גם כעת היא תמשיך להגיש במקביל את המהדורה המרכזית בערבית.

לפי חוק השידור הציבורי במתכונתו הנוכחית, רשות השידור אמורה להפסיק לפעול ב-30 באפריל, כשמקביל, באותו מועד יחלו שידורי תאגיד השידור הציבורי ("כאן"). כמו רבים מעובדי רשות השידור, גם כמאל מריח התקבלה בחודשים האחרונים לתאגיד החדש, והיא עתידה להגיש שם את מהדורת החדשות בשפה הערבית. 

יורם כהן, מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1, מסר היום (ג'): "רדיר היא מגישה מצוינת, וראוי שעיתונאית מבני המיעוטים בישראל תגיש מהדורות חדשות בעברית, בשידור הציבורי".